Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tålmodighed med Google eller noget jeg har overset?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Nov 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 04:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Min hjemmeside innerdrive.dk er nu endelig tilgængelig. Men efter en uge med hjemmesiden oppe og kørende står der fortsat Hjemmeside på vej.., når man søger via google,
Hvordan får jeg det ændret? Skal jeg bare være tålmodig med Google, som lige skal forbi, eller har jeg mon misset noget et sted i backend, da jeg gik fra vedligeholdelses mode til offentligt tilgængelig? - Arbejder i Wordpress

Vil jo meget gerne have folk indenfor. Så ja tak til løsningsforslag og andre tips og tricks.

Venlig hilsen web amatøren
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hovedgrunden vil jeg tro er hjemmesiden er nye meget lav links profil , vær tålmodig og eventuelt begynde gære en masse gøre det selv .

her Gratis 

her kan du se hvor lidt linker dig , du kan også bruge det til at tjekke dine konkurrenter og finde gode relevante steder du henvende dig til .ahrefs.com/backlink-checker

jeg kan se på din hjemmeside at de  sociale medie links , at man bliver på din hjemmeside .

kan se rimeligt indhold på din hjemmeside godt arbejde der gerne arbejde videre der tilmelde gerne enkelte rss feed steder kan se din side er sat til feed kan jeg se i kildekoden på siden så der bare i gamg https://www.innerdrive.dk/feed/

linkkataloger.dk findes rss feed steder nøjes med enkelte steder og overdriv ikke tilmelding link kataloger ,

skrive gerne ud med din viden i artikler sider med unikt godt skrevet  og lange artikler giv din viden videre led google tilføj artikler .

Gerne aktiv forummer der omhandler dit produkt .

Hver gerne lidt aktiv også sociale medier Facebook , instagram

kom ud nyheder eventuelt en pressemeddelelse 

sæt dig gerne ind i seo huske h1 og underoverskrifter h2 på siden ., jo mere viden jo nemmere kan selv lave noget og viden hjælper dig også hvis du kontakter et seo firma så man måske undgår dumme sig i at kontakte de forkerte .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du kan tilmelde din hjemmeside til os hvis du har lyst :)

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med følgende beder du søgemaskiner om ikke at indeksere din hjemmeside og ikke følge links. Det bør du ændre med det samme til "index, follow".

<meta name="robots" content="noindex, nofollow">

Vær opmærksom på at det er indsat 2 gange, så der er sikkert 2 steder dette skal rettes.

Det ene sted er under settings. Det andet sted er sikkert et SEO plugin eller dit theme.

---

Du bør sætte dig ind i SEO, hvis det er noget du selv vil arbejde med selv.

Grundlæggende SEO: https://ahrefs.com/seo 

Du kan også finde mange guldkorn på deres blog.

---

Du kan se indekseringer ved at google: site:innerdrive.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Nov 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for svar. Det vil jeg se på.
Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Nov 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak Karsten. Det må jeg have tjekket op på...
Og ja, SEO er en ny verden for mig.
Fra Hornbæk
Tilmeldt 11. Dec 22
Indlæg ialt: 26
Fra  Restaurant.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du tilmeldt din hjemmeside til Google Search Console?


DBH.
Restaurant.dk
Tommy

Vi bygger på at gøre Restaurant.dk til landets bedste og største madoplevelse !! Relancering i 2023.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)