Hvordan får jeg det ændret? Skal jeg bare være tålmodig med Google, som lige skal forbi, eller har jeg mon misset noget et sted i backend, da jeg gik fra vedligeholdelses mode til offentligt tilgængelig? - Arbejder i Wordpress Vil jo meget gerne have folk indenfor. Så ja tak til løsningsforslag og andre tips og tricks. Venlig hilsen web amatøren |
hovedgrunden vil jeg tro er hjemmesiden er nye meget lav links profil , vær tålmodig og eventuelt begynde gære en masse gøre det selv .
her kan du se hvor lidt linker dig , du kan også bruge det til at tjekke dine konkurrenter og finde gode relevante steder du henvende dig til .ahrefs.com/backlink-checker
jeg kan se på din hjemmeside at de sociale medie links , at man bliver på din hjemmeside .
kan se rimeligt indhold på din hjemmeside godt arbejde der gerne arbejde videre der tilmelde gerne enkelte rss feed steder kan se din side er sat til feed kan jeg se i kildekoden på siden så der bare i gamg https://www.innerdrive.dk/feed/
linkkataloger.dk findes rss feed steder nøjes med enkelte steder og overdriv ikke tilmelding link kataloger ,
skrive gerne ud med din viden i artikler sider med unikt godt skrevet og lange artikler giv din viden videre led google tilføj artikler .
Gerne aktiv forummer der omhandler dit produkt .
Hver gerne lidt aktiv også sociale medier Facebook , instagram,
kom ud nyheder eventuelt en pressemeddelelse
sæt dig gerne ind i seo huske h1 og underoverskrifter h2 på siden ., jo mere viden jo nemmere kan selv lave noget og viden hjælper dig også hvis du kontakter et seo firma så man måske undgår dumme sig i at kontakte de forkerte .