Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gode råd til markedsførings lovgivning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er lidt i tvivl omkring hvordan markedsføringsloven er ifølge email Jeg har en virksomhed som laver copyrighting og oversættelse med op til femten forskellige sprog og har fundet nogle interessante virksomheder i Danmark som jeg godt kunne tænke mig at starte et samarbejde med
Hvad vil i råde mig til fx sende en e-mail med et ønske om at starte samarbejde?? eller er der andre forslag

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må aldrig anvende elektronisk kommunikation uden inden at have fat i modtageren og få et ok til det - ikke email messenger whatsapp linkedin eller noget som helst elektronisk. Bøder starter ved 10.000 men kan blive meget højere ved anmeldelse

Du skal ringe til dem først - og det skal du som også fordi det er eneste håb for dig om, at du får deres interesse. Så ring rundt og præsenter dig kort og hør så om du evt må sende email med mere til den person  i firmaet som har dit område som interesse

Det er hårdt arbejde med masser af nej og ubehag, men det er i alle fald absolut ikke lovligt at anvende email til kommercielt formål uden tilladelse (markedsføringlov § 10)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John tak for dit råd og svar:)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alt hvad John skriver +

Du må gerne sende almindelige breve til kontaktpersonen, så har du også et åbning mår du ringer “Hej, jeg har sendt dig…”

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)