Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejekontrakt med Elektricitet inkluderet. - Ekstra forbrug - ekstra regning eller?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Jeg har en fremlejekontrakt på erhvervslokale med en udlejer, og har fået en heftig ekstra regning
grundet de generelle stigninger for el.
vores kontrakt er ret klar

Udtag fra kontrakten:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5.2
- Lejen er inkl. udgifterne til el, varme og varmt vand samt koldt vand jf. pkt. 7.

7.0
- Alle udgifter til forsyning af det fremlejede med el inkl. afgifter og eventuel målerleje er inkluderet i den
anførte leje i punkt 2, og der betales således ikke særskilt for el.

2.0
- Den månedlige leje er aftalt til DKK 100 pr. m2, svarende til en samlet årlig leje på DKK xxx.xxx

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så umidelbart står der at eludgift er fast uanset forbrug, jeg har naturligvis til hensigt at betale for forbruget/prisstigningen,
men hvis jeg reelt står i en situation hvor jeg kunne fastholde hvad der er i kontrakten, ja så havde jeg måske mulig for at forhandle lidt,
evt. mødes på midten. (det ville hjælpe en del i det noget slatne regnskab).

Hvad tænker i ?

vh
Jeppe
Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jespersen74:
Hvad tænker i ?

At du ikke får nogen brugbare svar når du har udeladt hvilke vilkår for lejeregulering der er aftalt.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din kontrakt ikke siger andet end specielt det som står i de 7.0 så kan el jo kun reguleres ved at hele lejen reguleres, og den regulering - af lejen - er ikke med i dit copy past. Måske der står den reguleres ud fra xxx(et eller andet med el osv) - men ellers er 7.0 jo klar i at el del af lejen 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)