Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[Feedback] Mød TekstGuru: En dansk AI-tekstforfatter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino đź‘‹

Det er nok ikke gået nogen forbi næsen, at der sker meget inden for AI-verdenen i form af både generativ tekst og billeder. Men jeg synes ikke, de amerikanske virksomheder (som copy.ai og Jasper) brillierer med dansk tekst - og hvorfor skulle de dog også det?

Men vi taler nu engang dansk i dette lille kongerige, så jeg har lavet TekstGuru (tekstguru.dk): En dansk AI-skriveassistent, der kan skrive, omskrive og rette dansk tekst. Det er en super måde at få et andet sæt øjne på sin tekst eller til at generere den første kladde til en artikel, hvis man er gået i stå.

Den har flere features, end der bør være: En indbygget plagiatkontrol, 60+ skabeloner, hjemmesidescanner, blogwizard, SEO-tooling, en billedegenerator (a la Midjourney og DALL-E), NLP værktøjer, korrekturlæsning, og mere.

Det er lidt for meget af det gode, og det er i sidste ende, fordi jeg leder efter den rette anvendelsesform: Hvis man kun måtte vælge 1 ting, hvad skulle man så begrænse sig til? Og det er ikke tydeligt for mig.

* Ville det være bedst som SEO-værktøj til dem, der skal skrive meget content til bl.a. linkbuilding?
* Eller ville det være mere oplagt som en dansk pendant til Grammarly, så nervøse kontorfolk ikke laver stavefejl i de vigtige emails til deres chef?
* Eller til at skrive produktbeskrivelser for 7.000 forskellige vinkelbeslag ...
* Eller noget helt andet?

Jeg forestiller mig, at det skarpe publikum herinde, må have nogle overvejelser til, hvad man ikke bør fokusere på, når det gælder de uendeligt mange muligheder, AI tilbyder. Lige nu prøver jeg at løse alle problemer, og det bliver for meget i længden.

Har I erfaring med andre værktøjer? 

Hvad har skuffet, og hvad ville I ønske jer mere af?

Og hvis I tilfældigvis har prøvet TekstGuru - eller er interesseret i det - hører jeg også gerne fra jer 🙏

Fra Hornbæk
Tilmeldt 11. Dec 22
Indlæg ialt: 26
Fra  Restaurant.dk Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Spændende - gad godt prøve din tekstguru.dk :-)

Har selv gang i et par internationale ai-maskiner til mindre hjemmesider, og har da fra tid til anden oplevet lidt sprog-bøvl.

Kan se der er lukket for adgang.


DBH.
Restaurant.dk
Tommy

Vi bygger på at gøre Restaurant.dk til landets bedste og største madoplevelse !! Relancering i 2023.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)