Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback tak :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

jeg kunne godt tænke mig lidt overordnet feedback på min side, som jeg efterhånden har stirret mig blind på. Jeg tilbyder service indenfor arkitektfaget, hvor jeg sælger ydelser ifm. forskellige boligprojekter til private. 

Jeg har prøvet at lave siden således at det jeg sælger, "skinner" igennem: Markedets bedste priser, høj service og professionalisme. Og samtidig skal det være let at danne sig et overblik over byggeprocessen og samtidig finde vej til den service man står og mangler.

Lad mig gerne få lidt kommentarer om det er dét indtryk man får når man lander. Siden og virksomheden i sig selv er ny, så der mangler selvfølgelig en del social proof, artikler og flere referencer, så der er rum for forbedring. Lige nu handler det om at udstråle tillid, enkelhed og god service. Lad mig endelig høre hvad I synes Smile

Mange tak

Siden hedder arkitekttegninger.com

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis jeg skal være rigtig grov, så bør du starte helt forfra og lave en ny side.
Du er måske en rigtig god tegner og arkitet, men jeg ville nok lade nogen der har forstand på at lave websider gøre det ordentlig fra start.

Der er så voldsom mange ting der bør rettes på din side at det ikke giver mening at begynde på dette fremfor at lave en ny side.

Bare lige for at liste noget...

Alle lovpligtige ting mangler
Designet er helt galt
Selve opbygningen af siden er langt fra optimal
Der er ikke tænkt over kunderejse, linkbuilding, SEO, osv. osv...

Du har sikkert tænkt, det der med websider, det kan jeg da lige i et snuptag selv lave.
Nej det kunne du ikke og din side lige nu skader din virksomhed frem for at sælge og give et godt indtryk...

Beklager de hårde ord, men kan faktisk ikke rigtig finde noget positivt at sige om siden...

Tilmeldt 2. May 19
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Den sejler. Betal dig fra en ordentligt løsning i stedet.

Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for at tage jer tid til at svare. Den får en tur til :)

Fra Hornbæk
Tilmeldt 11. Dec 22
Indlæg ialt: 26
Fra  Restaurant.dk Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden er nede nu...?!!

Er du OBS på det?


DBH.
Restaurant.dk
Tommy

Vi bygger på at gøre Restaurant.dk til landets bedste og største madoplevelse !! Relancering i 2023.

Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en ny side med ny url, men tak for underretning

Tilmeldt 24. Dec 22
Indlæg ialt: 32
Fra  Kapture.dk Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du ved at få lavet en ny side?

Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Teisner:

Er du ved at få lavet en ny side?

Hej Anders,

Jeg arbejder pt på at få færddiggjort arkitekttegnet.com. Den er endnu ikke helt i mål. Mangler referenceside osv. Kritik af al karakter modtages gerne.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)