Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Angående virksomhedsadresse skift uden samtykke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminos

Jeg kan se at virksomhedsadresse er skiftet fra virtuel adresse over til C/O SC Fredensborg, Kratbjerg 236, 3480 Fredensborg DK. Kan se der er ca. 30 andre firmaer registreret på den addresse, der står det er et skattecenter? hvad er det og hvorfor skifter ens andresse til noget man ikke bor på uden ens samtykke?

Klogt hoved søges
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Aminatis:
Hej Aminos

Jeg kan se at virksomhedsadresse er skiftet fra virtuel adresse over til C/O SC Fredensborg, Kratbjerg 236, 3480 Fredensborg DK. Kan se der er ca. 30 andre firmaer registreret på den addresse, der står det er et skattecenter? hvad er det og hvorfor skifter ens andresse til noget man ikke bor på uden ens samtykke?

Klogt hoved søges

Er der andre der har logget ind med deres eget CPR og har ændret adressen, for det er eneste mulighed. Du kan og bør i CVR spærre for, at andre end dit CPR via NemID/MitID eller .- virksomhedslog in - kan ændre -https://erhvervsstyrelsen.dk/ulovlige-og-strafbare-registreringer 

Hvis ikke det er sådan (0g virk.dk kan så sige dig hvilket cpr der ændrede og det kan have være ulovligt) - ja så har du måske medejere. Måske lettere hvis du skrev dit CVR - umiddelbart er det korrekt at det ligner en adresse under skat - med 237 EMV registreret - så måske SKAT har flyttet dig fordi du ikke opfyldt en adresseregel???

Mit gæt er du er flyttet ud af landet men har en adresse skat ikke kan komme i kontakt med, og så flyttes enkeltmands til lige den adresse du nu har - Du vil have fået besked i eboks  

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 05:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Eet eller andet er der galt. Den nævnte adresse er Skatte Center Fredensborg. Så du må selv have en formodning om hvorfor den er foretager.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)