Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til produktion af smykker.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias Aslak Jensen:
Det kan godt ske at det er noget jeg kan hjælpe med gennem Startup Central.

Der er jo efterhånden ikke den ting du ikke kan hjælpe med.

Har du overhoved nogen erfaring med hvad det kræver af arbejde og kontrol, når man har med smykkeproduktion i udlandet at gøre?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Mathias Aslak Jensen:
Det kan godt ske at det er noget jeg kan hjælpe med gennem Startup Central.

Der er jo efterhånden ikke den ting du ikke kan hjælpe med.

Har du overhoved nogen erfaring med hvad det kræver af arbejde og kontrol, når man har med smykkeproduktion i udlandet at gøre?

Mener Mathias er del af startupcentral - en org man skal betale for at være med i og hvor der så er en del frivillige montorerer /ikke ansvarspligtige gnerelet - som kan  hjælpe div forskellige ting.
Om der er en mentor inden for så specifikt og vanskeligt område som smykker, aner jeg ikke

Om det er tilfældet, var det nok godt hvis Mathias gjorde det lidt klart, så det ikke handler om medlemskab og ikke gratis hjælp.

Hvis jeg tager fejl og Mathias bare hjælper gratis og ikke promoverer startupcentral abbonnement, beklager jeg, men jeg tror der fiskes medlemmer

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  no such agency Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

Ravn:

Mathias Aslak Jensen:
Det kan godt ske at det er noget jeg kan hjælpe med gennem Startup Central.

Der er jo efterhånden ikke den ting du ikke kan hjælpe med.

Har du overhoved nogen erfaring med hvad det kræver af arbejde og kontrol, når man har med smykkeproduktion i udlandet at gøre?

Mener Mathias er del af startupcentral - en org man skal betale for at være med i og hvor der så er en del frivillige montorerer /ikke ansvarspligtige gnerelet - som kan  hjælpe div forskellige ting.
Om der er en mentor inden for så specifikt og vanskeligt område som smykker, aner jeg ikke

Om det er tilfældet, var det nok godt hvis Mathias gjorde det lidt klart, så det ikke handler om medlemskab og ikke gratis hjælp.

Hvis jeg tager fejl og Mathias bare hjælper gratis og ikke promoverer startupcentral abbonnement, beklager jeg, men jeg tror der fiskes medlemmer

vh John Hannover

Ja det er faktisk lidt ulækkert.... 

Arbejder pt. med EPICO-IT, hvor vi hjælper virksomheder med at finde de rette it-kompetencer

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en del af Startup Central som er en iværksætter service korrekt som det også fremgår i min profil. Jeg har intet lovet og jeg vil blot prøve at se om jeg kan hjælpe. Det er jo helt op til Cecilie om hun ønsker et medlemskab hvis hun kan se der er noget som kan give mening for hende.

Men jeg hjælper også med blot at give god råd så det hele omhandler ikke kun om at fiske medlemmer.

Nosuchagency - Jeg vil ikke gå helt ned på dit niveau fordi det er sku for småligt og sørgeligt. held og lykke med dit dejlige humør.

Ravn - Jeg har en i mit netværk som kan hjælpe men tak fordi du spørger så positivt.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Aslak Jensen:

Jeg er en del af Startup Central som er en iværksætter service korrekt som det også fremgår i min profil. Jeg har intet lovet og jeg vil blot prøve at se om jeg kan hjælpe. Det er jo helt op til Cecilie om hun ønsker et medlemskab hvis hun kan se der er noget som kan give mening for hende.

Men jeg hjælper også med blot at give god råd så det hele omhandler ikke kun om at fiske medlemmer.

Nosuchagency - Jeg vil ikke gå helt ned på dit niveau fordi det er sku for småligt og sørgeligt. held og lykke med dit dejlige humør.

Ravn - Jeg har en i mit netværk som kan hjælpe men tak fordi du spørger så positivt.

jeg ville bare altid lige skrive, at du er del af startup central som man kan blive betalende medlem af, da det ikke anses for helt fint, at tilbyde en masse mennesker sin hjælp, uden at være ærlig om, at et formål ER flere betalende medlemmer, til noget som sikkert kan være fint nok, men - jeg ville skrive det klart hver gang. Uanset det er er profil, så ville jeg være klar med det hver gang

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Den tager jeg med mig fremadrettet og mange tak for din konstruktive måde at gøre det på 👍

Du må have en dejlig dag 

//Mathias 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Aslak Jensen:

Den tager jeg med mig fremadrettet og mange tak for din konstruktive måde at gøre det på 👍

Du må have en dejlig dag 

//Mathias 

samme til dig.

john h

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  no such agency Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Aslak Jensen:


Men jeg hjælper også med blot at give god råd så det hele omhandler ikke kun om at fiske medlemmer.

Nosuchagency - Jeg vil ikke gå helt ned på dit niveau fordi det er sku for småligt og sørgeligt. held og lykke med dit dejlige humør.

Jeg er skam blot nede på dit niveau Mathias... 

Du gjorde præcist det samme "imod mig" for et års tid eller to siden -> Jeg vil gerne hjælpe dig, jeg har gode råd, jeg har erfaring med XYZ og tjubang da jeg skrev til dig fik jeg INTET hjælp, men blev overdænget med info omkring Startup Central....

What goes around, comes around - så jeg håber du vil følge John Hannovers råd fremover og melde klart ud fra start - Så slipper du også for sådan nogle brokkehoveder som mig Cool

Arbejder pt. med EPICO-IT, hvor vi hjælper virksomheder med at finde de rette it-kompetencer

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker det niveauet under fordi at gå og bære nag i 1-2 år er godt nok sørgeligt må jeg sige.

Jeg lytter gerne til John fordi han kommer med noget som er konstruktivt hvor din kommentar måske hører sig hjemme på Nationen eller lignende.

Men jeg vil ikke svare på yderligere kommentar fra dig af, da det er spild af til.

God dag brokkehoved Cool 

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  no such agency Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mathias Aslak Jensen:

Jeg tænker det niveauet under fordi at gå og bære nag i 1-2 år er godt nok sørgeligt må jeg sige.

Jeg lytter gerne til John fordi han kommer med noget som er konstruktivt hvor din kommentar måske hører sig hjemme på Nationen eller lignende.

Men jeg vil ikke svare på yderligere kommentar fra dig af, da det er spild af til.

God dag brokkehoved Cool 

Men det er ikke under niveau at kalde mig for et brokkehoved??? Kan du sige kognitiv dissonans? 

Og kan du samtidig være mere bedrevidende ved at skrive du ikke vil nedlade dig til at kommentere yderligere? 
Wauw for en arrogance at lægge for dagen, men fint med mig. Så længe de andre brugere på Amino kan se hvad der foregår, så er jeg tilfreds. 


Arbejder pt. med EPICO-IT, hvor vi hjælper virksomheder med at finde de rette it-kompetencer

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)