Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selskabsskat for begyndere ?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Oct 22
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 05:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære John og andre her inde,

Mange tak for alle jeres gode og fine svar på mine spørgsmål, jeg må vente på min forskudsregistrering for 2023 og så vender jeg tilbage til jer.

Jeg kan udmærket godt forstå jeres svar men forvirring på min side er nok beregning af skattetræk som muligvis er forkert som jeg læser jeres svar, men det er skat som har lavet beregning på baggrund af oplysninger fra mig om min årsløn, så enten jeg eller skat har lavet en fejl på en eller anden måde på selve beregning af den skat jeg skal betale af en årsløn på 900.000kr.

Jeg vender tilbage..

Endnu engang TAK skal I alle have for jeres gode svar og inputs.

Dbh
Victor

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

REN-VIC:
Mange tak for alle jeres gode og fine svar på mine spørgsmål, jeg må vente på min forskudsregistrering for 2023 og så vender jeg tilbage til jer.
du kan se i dit nuværende forskud for 2022 præcis hvordan skatten er beregnet. Skats "maskine" regner skatten rigtigt, det er ikke set den ikke gør det som udgangspunkt, så du kan se hvad du har for indtægter hele vejen rundt, hvordan skatten så er beregnet, - hvilke dele som er med under topskat, aktieskat, kapital osv og - om du evt har noget restskat fra et tidligere år overført, eller - om du har nogen rubrikker der står med et forkert tal og rette

Så får du også meget lettere ved selv at beregne, og du kan også ændre en rubrik (lad os sige aktieindkomst uden betalt udbytteskat F:EKS til 0 og så trykke beregen, så får du en ny skat og oversigt, og du kan bare lade være med at trykke godkend, så ændrer den ikke noget, men du kan bruge forskud som en super regnemaskine for din skat, helt som du har lyst til

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)