Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal selskabsnavn være magen til navnet på ens butik?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os sige jeg har et aps som hedder JegElskerSport APS. Kan jeg så godt have en butik/brand som hedder SlikTilAlle?

altså to forskellige navne som intet har med hinanden at gøre? Eller skal jeg kalde mit aps for SlikTilAlle APS ? Også hvis jeg laver en hjemmeside i skønhedsbrancen men blot tilkobler den til mit nuværende APS?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må godt have flere navne  - og som ApS kan du købe binavne men dit selskabs hovednavn ApS skal fremgå af alle officielle sider, herunder også hjemmesider
Dine hjemmesider kan have URL som du vil, blot hovednavn fremgår at siden somehow klart

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Koster binavne ekstra? 

Altså hvis mit aps hedder JegLaverPizza APS men jeg har fundet ud af at der er et marked for skønhedsprodukter, må jeg så godt kalde det Skoenhedsbutikken.dk ?

Edit: Hvad anbefaler du at kalde et "hovedselskab" som gerne vil prøve flere forskellige ting af - uden at have et holding. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du må gerne have et binavn som Skoenhedsbutikken - og ja du må også have et domæne der hedder det, bare dit navn JegLaverPizza ApS fremgår af alle officielle forretningspapirer inkl website - f.eks i adressen og om os

Jeg ville kalde hovedselskabet det som jeg mener er hovedbranchen og er jeg helt på herrensmark - så KrytShon ApS som hovednavn og en række binavne

Jeg vil råde dig til at plukke de lavthængende frugter og det er ofte at bruge ALLE kræfter på hovedbranchen. Er det Pizza, så sats alt på at gøre det til en superforretning og hold dig fra at bruge tid på andet - indtil Pizza kører så godt, at du kan lønne en anden til at køre det. Den med at sprede sig, er ofte en panikhandling fordi man tror så tjener man dobbelt. Det gør man næsten aldrig så¨brug kræfterne der hvor frugterne er mest lavthængende - ofte i dit eget land og din hovedbranche

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)