Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS, SMS, SMS

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra None
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Goddag Amino'er!

Jeg ville gerne kigge lidt på hvordan et SMS-system alá 1999, 1234 osv.
Jeg vil gerne se udvalget samt prisen, kender I et sted hvor jeg kan se nærmere på den slags?

MVH.
Ebbe A. Hansen - Med A' i midten!

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 16:54

Hej Ebbe

Du skal først ind og gøre det klart hvad det er du vil lave på SMS'en. Alle gateways/udbydere/forhandler tilbyder i dag en API løsning, hvor du selv programmerer op imod deres system. Så kan du lave hvad du vil af ting og sager med SMS. Dette kan også fåes til en relativt billig pris, alt efter hvilken udbyder du vælger. 

Nogle udbydere (inkl. mig selv) har så en hel mobil platform liggende bag, vi har stadig API muligheden, men så ligger der en række færdige funktioner klar til brug, f.eks. konkurrencer, afstemning, nyhedsbreve osv. Hvis det er det du vil, skal du vælge en af de udbyder med den slags systemer, det er meget nemmere/hurtigere/billigere at komme igang med.

Alt efter hvem du vil henvende dig til, kan det være en stor fordel at bruge en af de store kendte shortcodes, da de er kendte og folk i større grad har tillid til dem. Hvis du skal sende til et helt ukendt nummer, vil nogen være spektiske, specielt fordi markedet er fyldt med fordomme om fup med folks penge. Har dog også jævnligt folk der ringer til mig, fordi jeg har 1220, så tror de jeg har alle tjenester på det nummer. Så markedet er stadig lidt tynget af folk der ikke følger lovgivning og derfor skaber/støtter det dårlige rygte. 

Med hvad er det du er ude efter?, så kan jeg hurtigt finde nogle priser til dig, ikke kun mine egne.

Fra None
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:18

Hej Rasmus.

Tak for svaret og det lyder spænende, kan du ikke tilføje ebbe908@hotmail.com på MSN hvis du er bruger af det.
Så kan du få lidt flere infomationer..

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 23:20

Tilføjet til MSN ! :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)