Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besparing på fragt fra Kina, afhentning direkte i havn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Jeg står, og skal til at starte min egen virksomhed, Jeg har dog bare det problem at jeg skal handle ind fra kina.
Dette er ikke som sådan noget problem men ekstremt dyre fragt priser alt fra 6000-12000kr føler jeg er en unødvendig udgift.
De tidligere nævnte priser er til min adresse i Sønderjylland, men hvis jeg bestiller direkte til århus havn ligger prisen på 1200kr ca.

Kan jeg på nogen måde selv afhente pakken på havnen eller er der firmaer som ordner det for folk. Har hørt om fragt fælden.

Håber i kan hjælpe!
- Jeppe
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Svært at hjælpe dig, når vi ikke kender alle detaljer, men noget tyder på at du er ved at falde i "fragtfælden"     

Få en dansk speditør til at hjemtage dit gods, så kender du prisen og får ikke nogen overraskelser økonomisk.  Iøvrigt kommer meget gods til Hamborg og bliver trucket til DK.

Få nogle tilbud fra forskellige danske speditører, Du skal bede om en "all in pris", leveret til din adresse. 

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 9. Sep 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Hvorfor er det vanskeligt at sætte dem på DBA eller FB marketplace? Det ville da være mine to foretrukne steder at sælge nærmest alting testmyspeed.onl/.
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  no such agency Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jake09:
Hvorfor er det vanskeligt at sætte dem på DBA eller FB marketplace? Det ville da være mine to foretrukne steder at sælge nærmest alting testmyspeed.onl/.

Eeeehhh hvad?

Hvar har det med indlægget at gøre (udover du gerne vil have et link til dit website)?

Vh,

Søren

Arbejder pt. med EPICO-IT, hvor vi hjælper virksomheder med at finde de rette it-kompetencer

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Prøv eventuelt at tag fat i evolog og hør om du kan hjælpe dig med denne opgave :) 

Med venlig hilsen
Mathias

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)