Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LEGEPLADSER??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

vi er igang med at importerer store legepladser som i ser på off. steder.

ville det kunne sælge til private, her tænker jeg på de små lege pladser man kan købe for 5000 er som regel ingenting værd.

de her vil komme til at ligge på 25-55000 kr. men så får man også noget plast jern som er vedlige holdelse fri og koster mellem 100 og 160000 kr. herhjemme

mit spørgsmål er så er der et marked for det for prisen er ca. 25-60000 kr. og så får man noget der vil vække opsigt i hele byen

hilsen

thomas

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 17:41

Børneinstitutioner osv. vil nok altid være interesseret i at få en ny vippe eller gynge så billigt som muligt. Men jeg vil passe meget på hvis jeg var dig - der er et hav af regler om hvor store forskellige afstande f.eks på rækværket, så poderne ikke sidder fast med hue og hoved - hvordan rutschebanen er samlet (så de små ikke får søm i nummeren, når de rutscher) - og materialer; f.eks er imprægneret træ er noget møj til legepladser, terpentinmaling er heller ikke så smart..

Med andre ord er der nok flere ting end prisen, jeg synes du skal finde ud af først :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 20:16

Jeg har i forbindelse med mit arbejde erfaring med importerede børnemøbler / senge fra kina, der alle

er røget retur pga. sikkerhedsregler der ikke kunne opfyldes, så det er

(heldigvis) strenge krav der skal overholdes. Det er jo også det mest dyrebare der er på højkant.

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 01:59

Hej fister - er det noget du kan bruge til noget - eller har du flere ting du vil debattere? Sig lidt.. :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 08:47

hejsa

tak, det kan jeg da.

jeg er ved at finde relementet for legepladser så vi kan komme videre

hilsen thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)