Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Subscription box business model + sparringspartner søges!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Aug 22
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer,

Jeg har fået en super godt koncept til subscription box forretnings modellen, og er ved at skrive en (forhåbentlig) brandgod forretningsplan til en kommende partner + investor.
Jeg sidder dog lidt tilbage med et spørgsmål, som jeg håber nogen kan give mig et svar på. Jeg skal definere hvordan jeg vil outsource produkterne til kassen, og det er her jeg bliver i tvivl.
Tager man kontakt til de udvalgte leverandører som man gerne vil samarbejde med og aftaler en pris for volumen, eller køber man det ind som det var til en webshop, men så vil regnstykket ikke helt gå op.
Inden jeg hopper og begynder at ringe til diverese firmaer, så kunne det være dejligt med et professionelt tip eller 2 :-)

Sidder du og gerne vil være min sparringspartner på dette område, så må du meget gerne sende mig en PM.

Mange hilsner,
Katja
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i, at inden du kan komme videre, så skal du have lavet forskellige kasser med indhold - kende leverandører og priser - for det er første forudsætning for, at det skal lykkes

Jeg er ikke med på hvorfor regnestykket går mindre op, hvis du køber ind som var det til webshop og evt selv pakker - i forhold til hvis du får leveret volumen færdigt, jeg ville tro modsat, da leverandører der skal pakke faste kasse med x og y sikkert er dyrere end hvis du selv gør det, men det kan være jeg ikke helt forstår konceptet

Du skal i alle fald regne med, at du enten skal have en person i netværket med særlig interesse OG penge for netop dette - eller også er du alt for tidligt ude efter ekstern partner og investor, som normalt givet vil vide, at din ide kan bære = du får det langt lettere, hvis du er længere i processen og kender dine kassepriser og indhold og har vist de kan flyve salgsmæssigt og tegne abonnementer

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)