Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lægge varen direkte i indkøbskurven

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag gode mennesker

Jeg søger et WordPress tema, hvor jeg kan lægge varen direkte i indkøbskurven, derefter oplyse hvor varen skal sendes hen og så betale.

En enkel og logisk købsprocess som dette careofcarl.dk er hvad jeg søger.

På forhånd tak

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Den webshop du henviser til er en almindelig løsning med indkøbkurv, popup med link til checkout, når der lægges en vare i kurven og one page checkout.

Stort set alle WordPress/WooCommerce themes følger det flow og hvis checkout siden ikke er optimal, kan det rettes med et One Page Checkout plugin + lidt CSS.

Du bør nok søge lidt anderledes for at finde en optimal løsning. Søg efter et theme som er lavet til din branche og få rettet de ting du evt. ønsker anderledes.

Du kan finde mange themes på themeforest.net. Du bør dog sikre dig at det er et theme der er solgt til mange og holdes up-to-date med opdateringer løbende.

Ellers kan det blive både dyrt og problemfyldt at holde det opdateret, så det understøtter de mange løbende WordPress opdateringer.

Tilmeldt 20. Feb 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for indput Karsten.

Det er værdsat.

De temaer jeg har kigget igennem ham man skullet registrere sig FØR man kan få lov at handle.

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

GoodYear er mit dæknavn:

Tusind tak for indput Karsten.

Det er værdsat.

De temaer jeg har kigget igennem ham man skullet registrere sig FØR man kan få lov at handle.

Det er en WooCommerce indstilling der afgør om kunden kan handle uden at oprette en konto, så de themes du har kigget på understøtter højest sandsynligt også guest checkout.

Se: https://avada.io/woocommerce/docs/add-guest-checkout.html

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)