Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykker + accessories producent

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer 😊

Jeg ønsker at lave mine egne smykke designs/hår accessories designs. Jeg er kreativ i hovedet men ikke i hænderne og derfor skal jeg have nogen til at hjælpe mig. Jeg har søgt en hel del på Google og læst en masse opslag herinde, men syntes ikke rigtig jeg kan finde rundt i om det er fornuftigt at finde producenter udenfor EU eller om det skal være i EU og hvis det skal, er der lande eller producenter i kan anbefale? 

Håber i vil hjælpe mig. 

God aften! 

Mvh Nicoline

Fra Hong Kong
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 51
Fra  SEGO Consult Ltd Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicoline

Jeg har en kunde i Norge som jeg har hjulpet med tilsvarende opgave med produktion af hendes egne smykke designs i stål, gummi og læder. De blev produceret på en fabrik i Kina, som producerer for andre EU brands. 

Jeg er i gang med at hjælpe en anden mulig kunde fra DK med et tilsvarende projekt på hendes egne designs af sølv smykker, som er med en fabrik i Thailand.

Du er velkommen til at kontakte mig helt uforpligtende på steen@segoconsult.com hvis du vil høre mere om produktions muligheder udenfor EU eller lidt om de ting som du generelt skal være opmærksom på ift produktion af egen smykke designs.

Mvh Steen Olsen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 26. Jul 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg anbefaler dig at finde folk i Ukraine, Bulgarien eller Moldova. De er dygtige, og de beder om lavere løn end folk i EU-lande.
Tilmeldt 25. Jan 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Nicoline, 

Jeg arbejder med smykker design and laver dem til andre her i denmark. måske jeg kan hjælpe dig 

mvh 

haseeb

Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 26
Fra  Luxer.dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok prøve at søge i Ukraine, Polen o.lign.
Kina er også et bud, men der risikere du hurtigt at få dårlig kvalitet eller en lige så høj pris som i førnævnte lande. (+ lang leveringstid)

Luxer.dk - Lamper og belysning til privat og erhverv

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)