Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En side der kan sælge annoncer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en side hvor jeg reklamerer for at man kan købe reklameplads på mit site Country World: Annoncer på Country World

Jeg er efterhånden godt tilfreds med siden, men har lige et par spørgsmål:

1. Hvis du passede til målgruppen, ville du så foretrække at der var en fast pris for hver annoncørplads (5 i alt), eller er det ok som nu hvor du skal henvende dig for at få prisen?

2. Hvis du har læst teksten har du nok information, om hvad du får, trafik på sitet og ranking i Google, til at komme med et bud på en fair pris for et år. Hvad er det værd hvis dine produkter og mine besøgende passer sammen?

3. Jeg har fået en bonuskode til Google Adwords som giver for 400,- kr. annoncering. Da jeg ikke sælger andet end reklameplads, vil jeg gerne bruge de 400 på at annoncere for reklameplads. Hvilke keywords skal jeg vælge til Adwords annoncerne?

4. Er der ellers informationer som burde være på en sådan side? Bare nogle stikord...

Forslag til 2:
4.000,-/år.

Forslag til 3 (klikpris så lav som muligt) Phrase match: 
"Online westernbutik"
"Westerntøj online"
"country magasin"
"country rejse magasin"

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Fra  SMM Skrevet kl. 23:15

Den letteste måde at henvende mig til potentielle annoncører er ved at sende dem en mail.

Er det lovligt at sende en mail til et firma og foreslå dem en aftale? - Så vidt jeg ved er al email henvendelse i forretningsøjemed forbudt (spam), nogen der ved noget?

Det ville selvfølgelig være én email pr potentiel annoncør.

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 07:29

Hej

Ifølge markedsføringslovens §6 må en erhvervsdrivende ikke rette henvendelse til nogen ved brug af elektronisk post med henblik på afsætning af varer eller tjenesteydelser. Så svaret må være at det ikke vil være lovligt at sende dem en mail med et forslag til en aftale.

Du kan læse §6 her https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=31600

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:47

Du er desværre nødt til at ty til gammeldags metoder som breve på papir og telefonopkald, hvis du skal kontakte firmaer uopfordret. Formentlig pga. fordums tiders store spamproblemer er det forbudt at bruge mail som kontaktmetode. Så du må i gang med at printe breve og slikke frimærker.

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Fra  SMM Skrevet kl. 12:48

Tak for svar, det var hvad jeg regnede med.

Egentlig er det jo udmærkede regler, da jeg selv nødig ville blive bombarderet med mails fra folk som vil sælge mig noget.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)