Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eget brand...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino.

Jeg vil så meget gerne starte mit eget Brand ind for ure og smykker, men jeg ved ikke hvor jeg skal start! kan I hjælp med noget der?
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Dels behøver du er varemærke/logo. Det er det som kan ses på f.eks. urtavlen, tags som hænger på smykkerne o.l.

Ofte er det en grafiker som producerer dit varemærke. Det kan være en god idé at registrere sit varemærke (som ord, figur eller begge dele) i de markeder hvor man vil markedsføre sine produkter.

Det er vigtigt at dit varemærke er unikt og ikke kan forveksles med eksisterende konkurrenter.

Hernæst behøver du designe ure og smykker. Hvis du blot vil importere standard designs fra Kina og sætte dit eget logo på så bør det være rimelig frit frem.

Afhængig af din seriøsitet så kan du vælge at oprette et selskab.

Skal du importere, så kan det være påkrævet at du bliver import registreret. Alternativt kan du sikkert betale dig fra at en transportør tager sig af fortoldningen.

Markedsføring: her behøver du sikkert produktfotografier, produktembalage osv.

Det var den nemme del for nu skal du til at sælge. Skal du selv oprette en webshop eller skal du sælge igennem anders webshops eller skal du sælge dig ind til fysiske butikker.

Hvordan ser konkurrencesituationen ud?

Har du og dine produkter en eksistensberettigelse overhovet taget?

Hvad med økonomi? Har du kapital til opstart? Kan du tilbyde dem som evt. skal sælge for dig en OK marginal? Hvis du selv vælger at drive egen webshop så er det et must at du har den fornødne marginal så at du kan betale dig til at få synlighed (at oprette en webshop er the-easy-part, det som er svært er at blive set).

Et par hurtige strøtanker om dine fremtidige udfordringer. Held og lykke!

Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 26
Fra  Luxer.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker ikke at du skal til at udvikle/producere dine egne ure, så du skal finde frem til en producent der kan/vil lave ure til dig som "white label".
Det betyder at de tager et eksisterende produkt og sætter dit navn/logo på.
Så vidt jeg ved er det en svær branche, så jeg tænker at en white label løsning er den bedste måde at starte på.
Så kan du altid senere hen tage en snak med leverandøren om at få lavet dine egne designs (som nok kræver at du køber et større antal end white label gør)

Luxer.dk - Lamper og belysning til privat og erhverv

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)