Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside tvivl

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 19
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har et firma ( Inwood ApS

hvor jeg handler med egetræ og lidt andre træsorter 

jeg ejer domænet egetræ.dk 

som jo er oplagt at bruge til reklame, da det er indlysende hvad der ligger bag 

dog er jeg lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an , da jeg ved æ i domæne ikke er optimalt 

mere der nogle der her en ide til den 

optimale udnyttelse af domænet 

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ser ikke ud til at domænet egetrae.dk er blevet betalt og det vil derfor blive slettet inden for relativ kort tid.
Du kan sikre dig førsteret til domænet ved at oprette dig på dk-hostmasters venteliste.

Det burde ikke give de store problemer at bruge et domæne med æøå til en dansk hjemmeside, så længe du ikke bruger det til e-mails.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

DK Hostmaster har i snart et år hverken været i stand til at suspendere eller slette domæner. Det skyldes bl.a. at de har skiftet økonomisystem. Domænet egetrae.dk burde forlængst været blevet suspenderet pga. manglende betaling. Når det sker, er der god chance for, at registranten bliver opmærksom på problemet og fornyer domænet.

Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 26
Fra  Luxer.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre skriver ville jeg også se på om du kan få domænet med ae istedet for æ.
Kan du ikke dette, kunne du måske overveje et andet domæn som primært domæne og blot bruge egetræ.dk til at redirecte til dette.
Der er som sådan ikke noget i vejen for at brug æ i domænet til hjemmesiden, problemet opstår ved e-mails, der ikke håndtere dette.

Luxer.dk - Lamper og belysning til privat og erhverv

Fra Lyngby
Tilmeldt 14. Aug 22
Indlæg ialt: 22
Fra  Mentalt Overskud Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

jeg har et andet (og helt sikkert mindre kompetent) input. Men det kommer fra min "branche", så måske en overvejelse værd.

Jeg ejer en psykologpraksis i Lyngby, og jeg kan se at topplaceringerne organisk i Google er de psykologer, som kalder deres praksis noget med "psykolog" og "Lyngby".

Vil synergien med Google Ads og SEO mæssigt være bedre med ordet "egetræ"? Man søger jo ikke på egetrae på Google.

De bedste hilsner Julie
Tilmeldt 5. Aug 19
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Din point er god 

og det er nemlig rigtigt, folk skriver jo ikke 

egetrae når de søger egetræ 

jeg tænker at få lavet en tom side 

som bare hedder egetræ.dk 

og når man trykker på den bliver man sendt til 

mit firmas hjemmeside 

hvor jeg sælger egetræ 😁

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)