Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - hvad nu?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,
Jeg er helt ny i website-verdenen, og har netop udgivet min første af slagsen. Mit spørgsmål er nu: hvordan bliver jeg synlig på Google? Det lader ikke til, at min hjemmeside træder frem i søgeresultaterne - selv ikke når jeg søger på hele URL'en.

UPDATE: Jeg kan se, at det ikke er mig tilladt at skrive min URL i tråden, så jeg kan skrive dette: aarenstrupsaebe.dk

Jeg håber, I kan hjælpe.

God weekend!
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Dels går der en del tid før din side er indeseret - og så ses den slet ikke - og deeefter kan den jo være på deres side 14 indtil der har været nok traffikt - Det er jo kun via traffik man får den op i geledderne

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 18. Jun 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar. Jeg var ikke klar over, at den skal "arbejdes op" på den måde.
Tilmeldt 18. Jun 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak! Det vil jeg gøre med det samme - og tak for ros.
Fra Odense
Tilmeldt 15. Jun 19
Indlæg ialt: 29
Fra  Davivo Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

som nævnt, så få oprettet Google Search Console, så du kan uploade din sides sitemap. 

bruger du wordpress, så brug et SEO-plugin som f.eks. Yoast, SEOpress eller lignende.

du kan se hvilke af dine sider på hjemmesiden som er indekseret, ved at skrive site:dinhjememside.dk på Google. Så er det kun de sider Google har indekseret/fundet, som kommer frem. 

For at øge dine chancer for at blive fundet, så sørg derudover også for at have noget tekst på hjemmesiden og derudover både at linke internt på hjemmesiden mellem dine forskellige sider og hvis muligt gerne få nogle links fra andre hjemmesider, som linker til dig. 

Så øger du din chance for st Google snart kigger forbi din hjemmeside og derefter indekserer den og du kan efterfølgende arbejde med SEO for at komme højere op på Google. 

Min erfaring er at Google er blevet meget mere kræsne om, hvem/hvad de indekserer og der skal dermed også mere til i dag, før end du bliver indekseret af Google, end der skulle for bare et års tid siden. 

vh. Mads 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du kan starte med at tilmelde den til LinkCentralen.dk ,det helt gratis og vil du have dit link fremhævet samt en måned på forsiden med din egen tekst samt link koster det kun 200 kr gældende 2 år frem.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som flere skriver, så drejer det sig om at Google skal indekserer din side.

Men inden vi kommer dertil, så er der lige et par ting du bør have styr på.
Som "lille" selvstændig, e det nødvendigt at få så meget ud af din side som mulig med et organisk Reach. Det koster dig kun din tid.

SEO.
Du skal have styr på din SEO også så din indeksering hos Google gør du får maksimalt ud af din organiske reach.
Hvis du bruger WP som platform, er det for begynder godt at bruge Yoast + Screaming Frog.

Linkbuilde.
Er smart at have med både intern og ekstern backlinks. Ingen grund til at betale noget for dette.

Det med småt.
Du skal lige have styr på de helt rigtige ting rent lovgivningsmæssigt (det har du ikke lige nu)
Tjek Dansk erhverv og websalg

Indeksering
Her henter du et pluginn til din side der hedder "Google sitekit"
Den sørger for at du automatisk får Google Serach Console og Google Analytics 3.
Den sørger også for at du kan smide dit sitemap ind, så Google har noget at arbejde med.
WP har allerede lavet dit sitemap.

Tilmeldt 18. Jun 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Space Commander:

Hej



Som flere skriver, så drejer det sig om at Google skal indekserer din side.


Men inden vi kommer dertil, så er der lige et par ting du bør have styr på.
Som "lille" selvstændig, e det nødvendigt at få så meget ud af din side som mulig med et organisk Reach. Det koster dig kun din tid.


SEO.
Du skal have styr på din SEO også så din indeksering hos Google gør du får maksimalt ud af din organiske reach.
Hvis du bruger WP som platform, er det for begynder godt at bruge Yoast + Screaming Frog.


Linkbuilde.
Er smart at have med både intern og ekstern backlinks. Ingen grund til at betale noget for dette.


Det med småt.
Du skal lige have styr på de helt rigtige ting rent lovgivningsmæssigt (det har du ikke lige nu)
Tjek Dansk erhverv og websalg


Indeksering
Her henter du et pluginn til din side der hedder "Google sitekit"
Den sørger for at du automatisk får Google Serach Console og Google Analytics 3.
Den sørger også for at du kan smide dit sitemap ind, så Google har noget at arbejde med.
WP har allerede lavet dit sitemap.






Tusind tak for dit detaljerede svar! Jeg tror, jeg nu har fået styr på det juridiske - det var godt med et heads-up.
Jeg bruger ikke WP men Webnode - jeg ved ikke, om det har noget at sige i forhold til fremgangsmåde?

Igen, tak.
Fra Brønshøj
Tilmeldt 14. Mar 21
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med Google Search consol og upload sitemap, og efterfølgende inspecser din forside url - er den ikke indexeret, kan du bede Google om at få det gjort.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)