Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart reolmarked

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i længere tid gået med et ønske om at starte eget reolmarked. Et reolmarked med børnetøj, der også vil være et værested for specielt mødregrupper, med tilbud om forskellige aktiviteter.
Jeg kommer fra en by hvor der er en kæmpe plads på markedet, til både et værested og salg/køb af børnetøj. Kan få billige lokaler og har selv alle mine arbejdstimer at investere. Den store forhindring er startkapital. Jeg har i længere tid været hjemmepasser og har derfor ikke haft mulighed for at spare op. (Men har givet et stort netværk og kendskab til målgruppen og behovet) Hvordan griber man det an? Hvilke lån/investeringsmuligheder er der, og hvilken selskabsform vil være at foretrække? Jeg har efterhånden læst mig forvirret i mange artikler og hjemmesider, så lidt personlig erfaring eller input ville være dejligt. 
Mvh.Anne

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,

Super fedt at du går med et ønske om at vil starte din egen virksomhed. Har du eventuelt undersøgt i lokal området om der er efterspørgsel på et reolmarked hvor der også er mulighed for at kan lave noget for mødre grupper osv.?

Har du lavet et budget over hvad det cirka vil koste dig at komme i gang så du ved hvor meget du skal låne? Fordi det kunne jo give mening og forhøre sig hos lokale virksomheder om du vil være sponsor og få en eller anden form for reklame plads i butikken.
Ellers så skal du kigge på Qred hvor du kan optage et erhvervslån til en lav rente og her har jeg og god mulighed hvor man kan få de første 3 måneder uden afdrag for at få gang i virksomheden og få skabt et flow i virksomheden.

Hvis du gerne vil tage en uforpligtende snak så er jeg klar.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Mathias 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)