Jeg leder efter en producent af bambus-tekstil (helst af lyocell metoden) i EU - det drejer sig både om sengetøj og tøj. Jeg har fået flere samples hjem fra Kina, men ønsker en europæisk producent - til mine samples brugte jeg Alibaba og jeg undrer mig over om der findes en lignende markedsplatform med europæiske producenter? Jeg har søgt og søgt, men uden held.
Den opgave kan jeg muligvis godt hjælpe dig med - jeg har nogle som har kontakter i henholdsvis: Tyrkiet, Portugal, Polen osv. Det er Bigbuy.eu som man også kan bruge som markedsplatform og ellers kan du også kigge på Vendino som en mulighed.
Det lyder spændende. Når det kommer til at finde producenter i Europa, er Alibaba ikke nødvendigvis den bedste platform. Prøv at hold øje med messer og udstillinger inden for tekstil- og beklædningsindustrien i Europa. Eller undersøg, om der er brancheforeninger eller netværk inden for tekstil- og beklædningsindustrien i Europa. Disse organisationer har ofte lister over deres medlemmer, herunder producenter.
Vi samarbejder selv med en række producenter i Europa. Send mig gerne en besked, hvis du har behov for hjælp :-)