Jeg vil gerne bruge Dinero til at bogføre min webshop, og jeg laver mine bilag manuelt. Dog er jeg kommet i tvivl om, hvorvidt Dineros bilag er tilstrækkelige nok. Fordi jeg kan læse mig frem til, at jeg skal have både sælgers og købers oplysninger til at stå på bilaget. Men i Dinero er der bare en "tekstboks", og ikke noget sted, hvor jeg specifikt skal skrive hverken mine eller den anden parts oplysninger. Skal jeg virkelig skrive begge dele ind i den samme tekstboks, eller kan jeg mon undlade det? Det er også lidt sært, at når jeg ser guides fra Dinero, så viser de slet ikke, at jeg skal skrive hverken købers eller sælgers oplysninger ned. Håber nogen kan hjælpe! |
Dine oplysninger burde vel fremgå af det du har indlagt, så det komme med på din faktura - og så har du vel indlagt køber - eller sælger med deres navn og adresse og hvad ved jeg cvr osv - så hvor er det du ikke mener at se dine og modpartens oplysninger mon, hvad er det for et manuelt bilag der gør du ikke har en faktura?
Hvis du fakturerer fra andet system så er du nød til at kunne knytte den faktura til så du i Dinero må skrive- faktura xxx til yyyy men det er da en helt skidt måde at gøre det på, og vil slet ikke fungere i ny digital bogføringslov hvor det hele skal være samlet i EN pakke
Jeg tror måske ikke jeg forstår dit problem men din kunde skal i alle fald have en faktura fra dig i en eller anden form og den indeholder vel alle de oplysninger du taler om. Bank eller MP er ikke nok til bogføring
vh John Hannover