Jeg har netop opsat et dashboard i Notion for en virksomhed. Deres dashboard kan nu vise: - Omsætning pr. kunde - Hvilke opgaver og møder med hver enkelt kunde - Vagtplan for deltidsfolk - Overblik over status på forskellige opgaver: I dialog, vundet - om der er fremsendt faktura eller ej til kunden - En mødekalender i Notion som automatisk sender google calender invitationer ud til partnere med Google meet link. De er glade for at have centraliseret mange af deres opgaver frem for at have spredt alle deres ting over forskellige to-dos, excel ark, google drev osv. Jeg ved at der er mange mange flere funktioner og muligheder igennem Notion. Men jeg er meget passioneret for at udforske hvordan det ellers kan gavne virksomheder og teams i forskellige brancher. Jeg vil gerne hjælpe andre med at opsætte et dash-board skræddersyet efter jeres behov. Jeg vil først og fremmest gerne have flere erfaringer med at opsætte det til forskellige typer af virksomheder. I må meget gerne sende mig besked hvis det skulle have interesse. Jeg vil gerne hjælpe! |
Hey!
Er du fra Notion eller hvordan?
Dit navn tegner sig at du er derfra :) ?
//Mathias