Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

herreskjorter- knapper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 22
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der er mulighed for at gøre ellers kedelige og helt anonyme herreskjorter "unikke" ved at give dem - lad os kalde det - "designknapper" - altså knapper som er unikke for min kollektion - Den eneste fabrikant som har haft en klar profil på dette område gennem årene er så vidt jeg ved ETON.

Så hvad gør man for at få lavet en mindre kollektion med unikt design? hvor knappen ikke er en standarvare, men måske skal støbes fra grunden. Er det noget de vil være lydhøre overfor på de steder hvor de fabrikerer skjorter? om det så er i Asien eller Portugal..

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mainmood:
Så hvad gør man for at få lavet en mindre kollektion med unikt design? hvor knappen ikke er en standarvare

hvad med du kontakter en nogle knappeproducenter for at høre hvad de kan tilbyde standard designs eller custom made.  Der findes en del producenter i Tyrkiet.

Det burde med all sandsynlighed ikke være noget problem at få skjorte producenter til at bruge en anden knap - men forventer en merpris. 

Fra Albertslund
Tilmeldt 19. Apr 22
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysan

Hvad fandt du ud af ift. det her ?

//Mathias

Tilmeldt 18. Feb 22
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Heysan

Hvad fandt du ud af ift. det her ?

//Mathias

Hej, jeg fandt ud af at der ligger nogle producenter  i Tyrkiet, - som kan levere ned til 200 enheder. Fandt så aldrig ud af, om dette dækker over kun én størrelse, f.eks L, eller flere størrelser er inkluderet. 

Så forbereder en lille markedsundersøgelse, hvor jeg simpelhen vil bede potentielle brugere (mænd i alle aldre) give deres mening om forskellige designs vist på fotos. Det bliver spændende. Stay tune, vil også spørge her på forum. Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)