Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis arkitekthjælp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

jeg er en ung arkitekt, der er igang med at etablere mig selv som freelancer / selvstænding. I den forbindelse tilbyder jeg GRATIS arkitekthjælp med henblik på at opnå relevante referencer / udvide mit netværk.

Jeg har senest været ansat på en større Københavnsk tegnestue, hvor jeg løste projekter såsom etagebyggerier m.fl. I og med at jeg nu arbejder på egen hånd, tilbyder jeg hjælp og pro bono rådgivning til "mindre" projekter som fx:

• Skitseprojekt til sommerhus/tilbygning eller lign.

• Optimering / omdisponering af bolig.

• Interiør / indretning til erhverv (café, butik osv)

Derudover tilbyder jeg generel arkitekthjælp såsom 3D-modellering, CAD-arbejde, Rendering osv.

Som led i at få lidt gang i butikken håber jeg på at kunne skabe nogle gode forbindelser og samtidig skabe noget værdi for jer, der skulle have brug for hjælp af den ene eller anden karakter.

Har du brug for hjælp til noget andet arkitektfagligt, så smid mig gerne en mail. Smile

Peter 

Officepf.dk

Tilmeldt 11. May 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter

Vi skal i gang med et renoveringsprojekt og er gået helt i stå, da vi ikke helt kan komme videre med plantegningen af huset. Er dette noget du evt. kan hjælpe med?

Vi er ret presset på tid, da vi får nøglerne til det nye hus på søndag og egentlig skal i gang med at nedrive hurtigst muligt.

Hvis dette er en opgave du tænker, du kan hjælpe med, vil jeg meget gerne høre fra dig.

Vh Nada
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nada,

send mig gerne en mail på pfyllgraf@gmail.com med yderligere info og jeg vender tilbage hurtigst muligt :)

Tilmeldt 11. May 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Er gjort 👍🏼
Tilmeldt 17. Sep 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har set dit opslag. Stadigvæk interesseret i opgaver? Jeg skal i gang med en optimering af en eksisterende bolig som jeg overtager pr. 1/10. Der er primært tale om indvendige optimeringer og enkelte udvendige som vindues/dør parti. Huset er fra 1987 og jeg går efter et mere moderne look. Hust er placeret på naturgrund med udsigt over mark/vand.

Men lad mig høre om det stadigvæk er aktuelt så er der masser af øvrige detaljer.

Henrik Nisted

40689160

Tilmeldt 19. Jul 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter

Vi har et ældre sommerhus med dejlig beliggenhed. Det er halv muret og halv træ. Inden vi købte det vat der allerede delvis renoveret med arkitekt hjælp.
Der er en overdækket teresse med udendørs pejs som vi gerne vil lægge til huset, men ved ikke hlet hvordan. jeg sender gerne billeder.

Håber du kan hjælpe med nogle fede idder :-)

Mvh
Jette Precht
Fra Lyngby
Tilmeldt 14. Aug 22
Indlæg ialt: 22
Fra  Mentalt Overskud Skrevet kl. 20:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Peter,

det er da et fantastisk tilbud du kommer med - og man fornemmer straks din motivation og arbejdsomhed. Jeg leder faktisk efter hjælp til en af de opgaver du nævner, så kontakt mig meget gerne, hvis du fortsat mangler gode referencer.

De bedste hilsner Julie
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)