Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger creme leverandør!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 21
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en leverandør af cremer. Vi har ingredienslisten klar og mangler nu bare nogen der kan producere 🚀 Hvem skal vi have fat i?

Med venlig hilsen

Oliver Vejs

+45 30 36 12 78

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

"Søg og du skal finde" hvis du google vil det tage dig 2 sek. at finde flere danske der laver lønprodution.

Du skriver intet om hvilken mængde eller hvad type cream, du skal have produceret? 

Tilmeldt 28. Sep 21
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Jeg har prøvet at Google nu, men der kommer kun en side frem med belgiske og tyske leverandører, samt nogle gamle Amino opslag og noget B2B webshop af allerede eksisterende produkter. Passer det virkelig, at der ikke kan findes en dansk leverandør så man kan få produceret sin egen creme?

Fra sæby
Tilmeldt 7. Apr 22
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Creme er et vidt begreb.
Hvilken slags?
Hvilke ingredienser ?
Hvilken mængde skal produceres ?
Det ville være fint hvis du Uddybede det en smule, så tror jeg du vil få nemmere med din søgning.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

OliverV:
Jeg har prøvet at Google nu, men der kommer kun en side frem med belgiske og tyske leverandører,

Kom nu lige ind i kampen ;-)  jeg har jo tidligere skrevet at jeg indenfor 2 sek finder flere firmaer via google. Så konklusionen må du opgiver alt for let og eller bruger de forkerte søgeord. brug danske søgeord når du søger! 

Iøvrigt har du ikke svaret flere indlæg om, hvad det er for en type cream / mængde der skal fremstilles.  Det er jo ikke ligegyldigt om det er skocream eller ansigtscream der skal fremstilles.  

Tilmeldt 28. Sep 21
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ansigtscremer, hudcremer osv. - jeg vil af gode grunde ikke dele ingredienslisten her :P. Vil du dele nogle af de leverandører du har fundet, tror jeg er dum for er helt på bar bund og kan ikke finde nogle ved at Google udover de tidligere beskrevet.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

OliverV:
Vil du dele nogle af de leverandører du har fundet

Du har vist godt af at prøve lidt selv, det kunne jo ske at du lærte noget af det ;-)  se mit første indlæg, der burde du kunne finde et godt søgeord. Vær opmærksom på at de fleste producenter kun vil lave relativt store batches.  I Køgeområdet findes en producent som vil lave små batched, så vidt jeg husker minimum 50 kg cream pr. batch. 

Fra sæby
Tilmeldt 7. Apr 22
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er fuldt forstĂĄeligt at du ikke deler opskriften, men ingrediens indholdet i %, skal fremgĂĄ af din label.
Jeg laver selv creme, efter mine egne opskrifter, som er hemmelige, sĂĄ de ikke kan kopieres, men om jeg vil eller ej, SKAL jeg oplyse hvad der er i.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)