Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny opfindelse inden for festival/ bar området sælges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra V.Hæsinge
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Min partner og jeg har opfundet et super smart produkt som kan bruges alle steder hvor der serveres øl/vand og drinks. Det er muligt for kunderne at have flere glas med ad gangen uden det er besværligt at gå rundt med.

Vi har haft opfinderrådgivningen og patent og Varemærkestyrelsen med i forløbet af udviklingen og er sikre på vi har noget unikt.

Der er ikke mulighed for total eneretsbeskyttelse men eksempelvis brugsmodel kan oprettes.

produktet kan sprøjtestøbes i plast og et værktøj vil ca koste 50.000kr og så vil hver enhed koste under en krone fremadrettet.

Vi har velfungerende prototyper som kan ses og jeg sender gerne billeder til dem som er interesseret.

Dem som vil overtage vores ide vil kunne gå på markedet med noget helt unikt og der er store muligheder i at sælge i hele verden. Det er mersalg for barene

Vi har sat en pris på 100.000kr for vores produkt ide.

Til dem der får det igang med produktionen har vi en kunde som er interesseret i at sælge det færdige produkt, de er førende i dk inden for salg af barudstyr.

Der vil være stor branding værdi i at have logo på produktet, folk vil tage det med til fremtidige events.

Hvis nogen har interesse i produktet, så send en mail til: th-import@hotmail.com

mvh Tobias og Andreas

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som altid, får du 100x mere for projektet hvis du eksekverer - viser et flot salg - SÅ får du måske mange penge. På det tidlige stadie, vil jeg ikke afvise nogen kunne smide småpenge, men eksekver for himlens skyld selv først - bevis værdien. Hvis du vidste, hvor mange ideer som sættes til salg og ryger for ingenting så ville du ikke være i tvivl om at rykke på det selv.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)