Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

'Grå' FB-konto?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Håber på lidt hjælp her. Jeg har fået en mail fra FB, om at en konto bliver deaktiveret, da det er en 'grå konto'. Tror nok, det er FB-siden for min butik (som ikke bruges ret meget, men alligevel).
De beder mig om at gøre et af følgende:
  • Opret en ny konto, eller brug en eksisterende standardkonto for at fortsætte med at bruge Facebook.
  • Overfør ejerskab af alle sider eller grupper, du administrerer, til en anden konto.
  • Download dine oplysninger
  • Slet din konto, eller vent på, at kontoen automatisk deaktiveres efter xxx.
Problemet er, at jeg ikke har den fjerneste ide om, hvad det er, de vil have mig til at gøre - er der nogen, der kan give gode råd?
Jeg har en 'almindelig' FB-profil, min butiksside er knyttet til en anden mail-adresse - er det problemet, og hvis det er, hvordan får jeg så flyttet den?

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - umiddelbart kan jeg ikke se, at det skulle være scam - afsender er ser du til at være en ægte FB-adresse. Jeg vil forsøge løsningen fra linket. TAk for hjælpen.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg havde heller ikke en privat FB konto, men oprettede en business konto for at kunne poste og annoncere.

Pludselig en dag for 5 år siden blev jeg tvunget til at oprette en privat konto (som jeg skulle validere med både mail og mobilnr).

Det er så den jeg idag logger ind på for at kunne vælge business siden hhv. at kunne annoncere.

Så det er ikke utænkeligt at det er det samme du skal igennem.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Jeg har en privat konto, og den er administrator på min Business-side, så jeg krydser fingre for, at det går.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 31. Aug 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kirsten

Jeg har modtaget samme mail. Vil blot høre hvad du endte med at gøre og hvordan det gik? Jeg er nemlig i tvivl om hvad jeg skal gøre...

Mvh Lene
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fungerer fint nu - min private konto er administrator på min FB-side, og jeg kan skifte mellem de to ‘profiler’. Det er sikkert ikke optimalt, men det virker. Jeg roder VIRKELIG rundt i det nye Meta-univers, og har slet ikke set lyset. Jeg bliver sædvanligvis i den gamle administration, men opslag mv. driller stadig. Men det handler  vist mere om Meta-universet end profiler.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 1. Sep 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg havde heller ikke en privat FB konto, men oprettede en business konto for at kunne poste og annoncere.

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  no such agency Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:

Det fungerer fint nu - min private konto er administrator på min FB-side, og jeg kan skifte mellem de to ‘profiler’. Det er sikkert ikke optimalt, men det virker. Jeg roder VIRKELIG rundt i det nye Meta-univers, og har slet ikke set lyset. Jeg bliver sædvanligvis i den gamle administration, men opslag mv. driller stadig. Men det handler  vist mere om Meta-universet end profiler.

MVH
Kirsten

Hej Kirsten. 

Du er ikke alene! 

Det nye meta univers og deres (manglende) business-area er til at lukke op og sk*** i pt. 
Der er virkelig mange bugs og deres support er under al kritik - Så jeg føler med dig Smile

For at have en business konto nu, skal man have en personlig konto -> Begrundelsen herfor er at der SKAL være en person bagved en virksomhed

Men men men - Det er godtnok forvirrende i øjeblikket, det giver jeg dig ret i. 

Arbejder pt. med EPICO-IT, hvor vi hjælper virksomheder med at finde de rette it-kompetencer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)