Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virtuel assistent til dansk webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 22
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Howdy,
Jeg er ny med webshop. Jeg overvejer at købe en lille allerede etableret dansk webshop(og dansk sproget). Som interesse og bi-indtægt. Hvor meget(og i det hele taget hvis muligt) kan man outsource til en Virtuelle ass. i eks. Indien? Jeg tænker man kunne få hjælp til oplægning af nye produkter(copy/paste) og simpelt vedligehold af siden. Men hvad ellers?

Tilmeldt 18. Feb 22
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rug1977:

Howdy,
Jeg er ny med webshop. Jeg overvejer at købe en lille allerede etableret dansk webshop(og dansk sproget). Som interesse og bi-indtægt. Hvor meget(og i det hele taget hvis muligt) kan man outsource til en Virtuelle ass. i eks. Indien? Jeg tænker man kunne få hjælp til oplægning af nye produkter(copy/paste) og simpelt vedligehold af siden. Men hvad ellers?

Men hvad venter du på?Surprise det er da bare at finde sådan én f.eks. på Fiverr, men du gør nok klogt i at gøre det gradvist og give vedk. få begrænsede opgaver indtil tilliden er der, jeg betalte sidste år en Fiverr programmør med bopæl i Indien for at lave en avanceret hjemmeside, og jeg blev snydt, du bliver nødt til at vælge en person som har en høj ranking på den platform hvor du finder vedkommende. 
Tilmeldt 28. Jan 22
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for input. Jeg kender godt Fiverr. og ja, der skal man være noget varsom..kvaliteten kan svinge meget. 50/50. Min ift. webshop var det blot helt konkret hvad man kunne sætte en virtuel ass. til af arbejdsopgaver. 

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder meget med virtuelle assistenter. Kvaliteten af medarbejderne er meget svingene, og du skal virkelig skære tingene ud i pap for at de forstår det bedst muligt. Virtuelle assistenter kan lave de fleste simple opgaver som tager tid, men ikke kræver den store omtanke. I stedet for at fokusere på decideret at finde ekstra opgaver til dem, så tænk hvilke opgaver du har i dag som sætter en hæmsko på hvad der virkelig giver værdi for virksomheden. Altså, de opgaver, hvor din tid er prioriteret bedre.

En god tommelfingerregel:

Outsource hvad der ikke er vigtigt, men ikke kan elimineres. Aldrig outsource hvad der kan blive elimineret, og aldrig giv opgaver som kan blive automatiseret.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor vil du helt til INdien? Du skriver, at det er en lille webshop, så denne type outsourcing giver slet ikke mening, find hellere en kvik studerende/gymnasieelev i dit lokalområde, som kan komme og lægge produkter op for dig. Hvis du vælger at lade ikke-dansksprogede gøre det for dig, skal du selv ind og læse korrektur på alt, kontrollere fejlrettelser osv. 

Mht. Vedligehold af shoppen: Hvis det er en standardløsning er der ikke mange programmeringsopgaver, så der kan du lave (næsten) alt selv, og evt. få hjælp fra udbyderen. Hvis det ikke er en standardshop skal du tænke dig rigtig godt om, før du køber den, især når det er en biindtægt for dig.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

En Dygtig VA i Filipinerne kan ansættes fra 25.000 PHP, eller < 3.000 dkk pr. måned.

Tilmeldt 28. Jan 22
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du anbefale en www hvis man ønsker at ansætte en VA fra Filippinerne?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

upwork, men hvis du ønsker at sættes i direkte kontakt med en kan du evt sende mig en pm.

kender muligvis en der er interesseret - har ikke spurgt ham endnu.

Fra Albertslund
Tilmeldt 19. Apr 22
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Upwork er en god mulighed, alternativt kan du via. Freelancer.com finde nogle kvalificerede til at hjælpe til.

Vi har brugt Freelancer af flere omgange, uden problemer - så længe det er simple opgaver :-).

//Mathias

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)