Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilepay til Fredagsbar

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Apr 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Jeg er tovholder for en "fredagsbar" hvor vi er ved at udvikle en slags kalender og tilmeldingssystem.
I ny og næ er der brug for en slags forudbetaling som bruges til forskellige ting. Bl.a. reservationer af lokation til nogle af de lidt større sammenkomster, workshops og arrangementer.

Jeg har indtil videre bare brugt min private Mobilepay, men det har vokset sig for stort, og jeg har lige haft en samtale med SKAT om hvilke fælder der kan være. En af dem er ifm. netop Fredagsbaren at det kan ende med at de skal se regnskab osv. for en "forening" som Fredagsbaren ikke er og ikke skal være.

Der er ikke noget fordækt eller underligt i det, men jeg er lidt usikker på hvad der evt. er af alternative løsninger.
Jeg har talt med Mobilepay. De har ikke et produkt der passer rent juridisk eller praktisk.

Det jeg (vi) har brug for er en Mobilepay Erhverv, men det kræver CVR nummer og det bliver for kompliceret at skulle til at lave et "rigtigt" regnskab og have en kasserer og hvad ved jeg.

Det er jo "bare" en Fredagsbar.

Har nogen et eller flere forslag?
Findes der firmaer der ligesom leverer en slags Mobilepay Erhverv løsning man kan abonnere på f.eks.?
En Mobilepay "pimp" som en af medlemmerne kaldte det.

Jeg har søgt på emnet herinde før jeg skriver, og jeg har undersøgt hvad jeg kunne ved googling osv. men er ikke kommet nærmere en løsning, desværre.

Mvh. Maria P
Fra Brørup
Tilmeldt 10. Sep 21
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i ikke bruge MobilePay Box?

Fra København
Tilmeldt 9. Apr 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke iflg. support medarbejderen hos Mobilepay. Han nævnte ikke engang BOX men fortalte kun om Erhverv og Privat... måske jeg har fået dårlig vejledning? 
Har du da erfaringer med BOX og tænker det er en løsning for os? 

Kan ikke lige se hvordan man får penge UD af boxen igen på Mobilepays hjemmeside
Men det må jo kunne undersøges.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)