Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interesse for mastermind gruppe

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

vil hører om der er nogen her inde, som kunne være interesseret i at danne en mastermind gruppe, for sparing mm.
det skal gerne være nogle som er seriøse om at udvikle sig, både personligt og i erhvervs øjne. der ønsker at eskalerer deres virksomhed og skabe et netværk at ligesindet.

eller om der er nogen her inde som ved hvor man kan finde disse forum/grupper?

meld gerne ud og lad os starte en fed dialog fremtidige mål.
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg antager, at det ikke handler om spillet med de forskellige farve, som der skal gættes til hvilke er brugt og i hvilken rækkefølge.

Men jeg vil gerne høre mere om hvad du forventer af gruppen: typen af deltagere, antallet af deltagere, måde at samle på, engagement. Har du gjort dig nogle tanker om det?

Albert

Tilmeldt 5. Apr 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Mastermind hedde disse grupper verden over. det er bare en gruppe hvor man kan møde nye mennesker med samme tankegang, i forhold til forretning og fremtidige mål.

det er sådan set alle typer af mennesker, som er selvstændig/iværksætter. tanken var at det skulle være 5-6 personer til at starte med, så det ikke bliver for stort. man ville nok oprette en facebook gruppe, også finde en dag og mødes over et par timer og først mødes hver anden eller hver tredje måned.
så kunne man skiftes med at finde lokation, og personen som skal holde det den gevindene dag, ville lave en dagsorden, så man havde en retningslinje og agenda.

så idéen var at man ville melde ud af emner man gerne ville have der skulle vendes. kunne være en problematik man gerne ville vende med de andre, hvordan de takler det. kunne være hvordan andre forholder sig til visse situationer med ledelse osv. det hvad der falder en ind i forhold til forretning.
dette er jo også for at få skabt et netværk med andre erhvervsdrivende, i forskellige erhverv. Det er for sparrings skyld, og man kan spejle dig i andre og få input og inspiration til fremtidige mål.
Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej valsgaard

Leder du stadig efter en mastermind gruppe ? Jeg gør det samme nemlig, og jeg har lige læst "Power of the Master Mind" af Mitch Horowitch. :)

/Martin 

Fra København
Tilmeldt 20. Mar 23
Indlæg ialt: 25
Fra  Digi-Tal ApS Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det kan gøres online kunne jeg godt synes det var spændende.

Digi-Tal er en bæredygtig, digital revisor- og bogholderløsning for små og mellemstore virksomheder. Vi effektiviserer arbejde og minimerer fejl. Besøg os på www.digi-tal.dk!

Tilmeldt 5. Apr 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

ked af det sene svar

leder altid mere sparing på alle led. 

så det det er stadig at prøve 

Tilmeldt 5. Apr 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Morten

meningen var at vi skulle starte med online, og mødes en gang om måneden eller hver anden måned.

Fra København
Tilmeldt 20. Mar 23
Indlæg ialt: 25
Fra  Digi-Tal ApS Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er modtaget. Jeg har ikke mulighed for at mødes det næste stykke tid desværre, så jeg er nødt til at hoppe fra. Hvis der kommer noget kun online op og stå er jeg stadig interesseret.

Digi-Tal er en bæredygtig, digital revisor- og bogholderløsning for små og mellemstore virksomheder. Vi effektiviserer arbejde og minimerer fejl. Besøg os på www.digi-tal.dk!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)