Jeg sidder hos en lille webudvikler og overvejer at starte selv. Jeg ved at min nuværende arbejdsgivers kunder kom sådan lidt af sig selv. Det var mere eller mindre på basis af mund til mund. Men er det nok i dag? Jeg har ladet mig fortælle at jeg skal hyre mig en phoner for at skaffe de første kunder eller selv lege phoner? Er det den rigtige løsning? |
Kunder - hvor er de? Webudvikling
- 1
|
Stort set alle vores kunder er også kommet gennem netværk og efterfølgende mund til mund. Og så også lige lidt gennem amino :) De få opsøgende salg vi har lavet er også de kunder vi har haft mindst glæde af. Så anbefalingen må være at du kigger på dit netværk og ser hvad der er af potentialer der, om ikke andet så tror jeg det er meget svært at starte med de opsøgende salg uden at have en lang række referencer henvise til. Mvh Peder |
Jeg bruger 0 kr på markedsføring og har intet opsøgende salg. Hver kunde generere mindst 3-4 nye kunder via netværk og mund til mund. Det virker selvfølgelig kun hvis det du levere er af en god kvalitet og kunderne er tilfredse Jeg kan f.eks. nævne at 3 ud af 5 kunder jeg har er så tilfredse at de uopfordret tilbyder at skrive en anbefaling jeg kan bruge på mit website - desværre har jeg ikke tid til at opdatere mit eget website ellers takkede jeg nok ja |
Ahh Ronni har jeg ikke set dig give tilbud på opgaver herinde? Det er da opsøgende salg |
Hej n00b |
Dejligt at høre at det hele kommer af sig selv :-) Jeg har nu tænkt mig at tage kontakt til alle de lokale grafiske designere, der arbejder med web. De har ofte brug for at kunne levere CMS, SEO eller andet i den lidt mere tekniske ende - og hér kommer jeg så ind. Det har jeg haft god respons på.
Venlig hilsen Line |
Webløsninger med Joomla CMS - Wied Webdesign