Hej |
God idé men markedet tror jeg er lille (?) det vil sætte en klar begrænsning på hvem som gider gå ind i det.
Hej |
God idé men markedet tror jeg er lille (?) det vil sætte en klar begrænsning på hvem som gider gå ind i det. |
Tjaeh med alle de cookie clickers der har 10 millioner downloads på Google Play Store, så tror jeg at det kunne blive en stor succes. Jeg har dog ikke tid til at kaste mig over et sådant projekt, da jeg har travlt med et AI projekt. Men hvordan skal det så monitizes? In-app purchases eller en pris per kopi som folk køber? Det er jo det store spørgsmål. |
Hej Hans Et spil ved navn 'Big Ambitions' har en del, af det du søger. Jeg har ikke prøvet det, men jeg faldt over det for nylig, og det kommer vidst ret tæt på dine ønsker. https://www.bigambitionsgame.com/ Udvikleren er i øvrigt fra Danmark. Jeg ved, at store dele af hans første spil (startupcompanygame.com) blev udviklet på livestream, så jeg kunne forestille mig, at han er åben for forslag til features til spillet |
Super spændende. Tak. Det skal der da kigges lidt nærmere på. |
Du kunne også lave det som et brætspil, hvis der ikke er andre der har lavet det før dig eller en spil app det var bare et forslag. For ideen i sig selv er vel god nok, for kunne godt forstille mig et sjovt brætspil, hvor du skal lave din egen webshops. |
Interessant tanke. Den vil jeg da lige tænke over hvordan det evt. kunne bygges op. Men det er nok lidt sværere. Det vil vel altid blive lidt tilfældigt. Men der tænkes. |