Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør det svært for en hacker - og let for dig selv

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu om stunder er risikoen for at blive ramt af en cyberkrig større end nogensinde. Og den begrænser sig ikke mellem Rusland og Ukraine. Med alle sanktioner, Vesten pålægger Rusland, er samme Vesten et oplagt mål for russiske statshackere.

Jeg tænker at vi hurtig kan blive enige om, at du ikke ønsker en (russisk) hacker på besøg, til at nedlægge din hjemmeside ... og mere.

Det er derfor uhyre vigtigt at holde dit website opdateret. Lad mig hjælpe dig!

Webhotel med hackerovervågning og -prævention - Computernørden (computernoerden.dk)

Ovennævnte tilbud gælder kun WordPress-sites.

Pris: kr. 5,00 om dagen (afregnes årligt, kr. 1825,00) plus opsætning kr. 600,00 for flytning af websitet

Albert

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke de primære mål i en cyberkrig først og fremmest bliver kritisk infrastruktur, finans, medier etc :)

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i hvert fald det primære mål i Ukraine. I resten af verdenen handler det om to ting:
a) få samlet penge ind ved at hacke sig frem til det (på den måde finansierer Kim Jong-Un sin krigsmaskine, og har gjort det i rigtig lang tid, primært i Brasilien - du kan læse mere om det her: How North Korean Hackers Rob Banks Around the World)
b) Forstyrre dagligdagen for almindelige borgere i lande som "kun" perifært deltager i krigen

Men det er meget nemt at have en laissez-faire holdning :) Jeg har dog været "stemmen af en, der råber i ørkenen" (for at bruge et bibelsk udtryk) eller en dommedagsprofet i mange år, og det skal jeg nok blive ved med. Indtil folk pludseligt står med en masse hackede hjemmesider.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Det var ikke for at negligere nødvendigheden af backup, men spørgsmålet gik mere på om risikoen er steget for den lille webshop, blog eller lignende. Det er jeg ikke sikker på.

Der findes risici alle vegne, og uanset hvor meget du forbereder dig vil der ofte være et "single point of failure". Det er der også i den løsning du tilbyder. For mit vedkomne er den billigste og bedste løsning jævnligt at downloade en kopi af backuppen på webhotellet. Så kan jeg være oppe på ny host i løbet af 24 timer skulle hosten blive hacket eller forsvinde fra jordens overflade.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)