Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rejseomkostninger. App/Web søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg har de seneste år anvendt Rydoo (tidligere Expenditure) som app/web-program til mine rejseomkostninger. Det har jeg været glad for. 
Det har digitaliseret mine bilag helt, og forenklet min proces med indrapportering, afstemning og opkrævning af rejseomkostninger hos kunder. 

Men nu ser det ud til at priserne stiger voldsomt hvis man kun er én/få, fordi man nu skal betale for mindst 10 brugere. 
Den nuværende pris er 50 EUR pr. bruger/år, og det stiger til mindst 10*8*12 EUR = 960 EUR pr. år. 

Så jeg leder efter en erstattende løsning, til mine behov, der groft sagt er følgende:

* Aflevere bilag som pdf-filer med fakturaer/kvitteringer (pr. mail, upload, indscan eller tilsvarende). 

* Registrere omkostninger ud fra bilagene, fordelt på omkostningstyper og projekter/kunder

* Uploade/hente banktransaktioner for rejseomkostninger.

* Matche banktransaktioner med rejseomkostninger, så det nemt kommer til at stemme. 

* Danne pdf-rapporter med lister og summer pr. omkostningstype/projekt, med billeder af bilagene. 

* Danne Excel-filer med omkostninger, så jeg nemt har faktureringsgrundlag til kunder. 

Vil du dele gode/dårlige erfaringer med at anvende app mv. til rejseomkostninger?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)