Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesider man kan sælge igen og igen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, 

Jeg har gået og overvejet om det er muligt at finde en niche indenfor webudvikling, hvor man kan sælge hjemmesider hurtigt og billigt. 

Tanken kommer fra at jeg før har bygget blogs til f.eks. linkbuilding osv. som var meget populært på det tidspunkt. Men ville høre om der er nogen som har en idé til et lignende setup?

Det kunne f.eks. være færdige webshops, hvor køber blot skal indsætte egne produkter. 

Kunne være sjovt at høre om i har nogle kreative idéer.

God dag til jer :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj H:

Jeg har gået og overvejet om det er muligt at finde en niche indenfor webudvikling, hvor man kan sælge hjemmesider hurtigt og billigt. 

Tanken kommer fra at jeg før har bygget blogs til f.eks. linkbuilding osv. som var meget populært på det tidspunkt. Men ville høre om der er nogen som har en idé til et lignende setup?

Der er jo et stort marked for hjemmesider hvor "kunden" ikke skal sidde og rode med design. Der findes også mange systemer man kan bruge til eks. div cms'er

Selv er jeg ved at rode med noget webshop/hjemmeside hvor man ikke skal kende til html men blot vælge hvad man syntes er pænt. Det er et stort arbedje og bygge op men det kan gøres utroligt nemt for ejeren.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret, og det er egentligt også i den forbindelse at jeg er på udkig efter en ny tilgang til det. Jeg er ikke interesseret i at bygge hjemmesider/webshops direkte for kunder længere, men leder mere efter en måde man kan arbejde som en slags leverandør af nogle bestemte typer hjemmesider, til firmaer hvor man kan sælge dem i bulk. 

Det kunne eventuelt også være affiliate hjemmesider, eller lign.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)