Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til "Husk mig funktion"

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 25. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Hillerød C Køreskole Skrevet kl. 10:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har nogen udfordringer med at få "Husk mig" funktionen til at fungere korrekt. Umiddelbart et ret simpelt problem, men det volder desværre en del hovedbrud.

Derfor spørger jeg her om der er en som vil kunne hjælpe mig med at finde en løsning. Naturligvis mod betaling :-)

Info:

Jeg har Go n' Drive.com som er et booking og administrationssystem for køreskoler, kørelærer og elever.

Når en bruger er tilmeldt og logget ind fungere det fint, men husk mig funktionen virker ikke optimalt og alt for ofte oplever brugerne at "Husk mig" funktionen ikke virker. Jeg samarbejder med en rigtig fin gut, som har kodet Go n' Drive for mig, og han forklarer mig at det er brugerne der ikke er klar over hvordan "Husk mig" funktionen virker, og de bruger funktionen forkert.

Buttom line er at det ikke virker optimalt. Jeg har derfor brug for en form for second opinion:

1. Er "Husk mig" funktionen sat op på den mest optimale måde

2. Hvis "Husk mig" funktionen kan optimeres, hvordan skal det gøres.

Du er velkommen til at ringe/skrive til mig :-)

Jan Oppermann

Mob. 40146008

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 16:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)