|
Hej Jeg har faet nogle priser fra en host www.communilink.net ang. start af webshop. Deres priser er baseret paa Unix platform. Er der nogle som kan beskrive hvad dette betyder ? At det er en host i Hong Kong, vil det betyde noget for tiden det tager at aabne min hjemmeside i Usa eller dk ? Jeg ville gerne bruge en dansk host, men kan umiddelbart ikke finde een som kan tilbyde anden betalings loesning end PBS ( jeg har mit firma i Hong Kong ) Der maa der vaere nogle som kender nogle firmaer som kan ellers kan benyttes og som har en int. betalings loesning ??
Hilsen Olsen |
Det betyder at deres system er basseret på open source teknologien unix, ofte i denne sammenhæng vil det betyde at der er tale om en linux server og nok også med PHP.Du kan læse mere om UNIX her: http://da.wikipedia.org/wiki/Unix
Mht load tid vil det altid have noget at sige hvor serverne står. Jeg har personligt mine servere i USA, dette giver lidt højere load i DK, men tror generalt verden over loadtiden er bedre end hvis serverne var i DK. Jeg har ingen personlige erfaringer med servere i HongKong.
Bliv gratis medlem