Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. Wordpress Hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Er stødt på et andet, som jeg håber i vil hjælpe mig med, for forhåbentligt sidste gang.

Startede med at oprette et downloadet tema, som jeg ikke kunne bruge alligevel, inden jeg gennemgik WooCommerce, så nu går de Blog temaer ind og overruler det WooCommerce tema jeg skal bruge, selvom jeg går ind i informationer og trykker Vælg. Det er godt nok et tema der koster penge, men kommer ikke engang til noget med betaling.

Kan man ikke få lov til at slette det hele, uden at downloade et tvivlsomt plugin, og starte forfra, eller er der en anden måde man kan løse det på?

Med Venlig Hilsen

Andreas

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Andreas,

Jeg tænker at det nok er klogt at du får fat i en der ved hvad han/hun gør. Ring eventuelt til mig på 70200930.
Ja, man kan godt slette det hele, men det svarer lidt til at rive dit hus ned, fordi du har et hul i væggen mellem gangen og stuen.

Albert

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne høre på Albert at han havde de bedste intentioner, men har simpelthen for meget paranoia til at udlevere koder til diverse, så håber stadig på at der sidder en derude og har et lille fif til hvordan det kan gøres?

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

For en ordens skyld, så bad jeg ikke om din adgangskode, men om websiteadressen, så kunne jeg have et kig på det :)

Albert

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik hvis også formuleret det forkert.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)