Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til kvartalsvis afregning af moms, samt lidt regnskab(er lige startet med en lille webshop)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 21
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg søgen en som kan hjælpe med (naturligvis betaler jeg) med kvartalsvis afregning af moms, samt lidt regnskab. Har pt. Billy-regnskab med har ikke gørt noget.

Er startet med en lille shop i december måned og har i 2021 haft stort set kun udgifter. 

Ved ikke om det skal være en revisor eller kan det være en anden?

Håber mit spørgsmål giver mening:)

Er fra Kolding.

Mvh Daniel

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg vil anbefale Bo Knudsen fra Regnskab 62 i Varde - telefon 31130908.

Han er min Bo-holder. Jeg har haft flere folk til at lave mit regnskab og min Moms gennem årene. Jeg har altid efterlyst en bogholder, er proaktivt kontakter mig, og ikke bare afventer indtil jeg finder ud af at jeg skulle have gjort noget (det er jo ikke noget jeg interesserer mig for, så jeg tænker ikke over det). Bo ringer til mig for at minde mig om tingene jeg skal tage stilling til, og gør de ting som han ved jeg ikke kan fravælge.
Min varmeste anbefaling til Bo!

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 11:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)