Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en der kan skrive tekster (artikler billigt)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 4 person
Jeg søger en der kan skrive tekster billigt, det drejer sig om random artikler, blog osv.

Det er vedvarene samarbejde.

Det må gerne være en studerende eller en meget billig teksforfatter.

Jeg tænker måske 40kr pr side, det der skal skrives om er random emner, som populære rejsemål, opstart som iværksætter, gode hobbyer du kan fordybe dig i derhjemme, eller om konkrete emner.

Mit tlf er 42 48 46 04, send mig en sms, så ringer jeg dig op.

Jeg betaler kontant eller overfører, opgaverne er vedvarende

Hilsen Cilla
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Til den pris får du maks. 80 ord per side i forhold til danske priser ;-)

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke tale på andres vegne. Jeg ved heller ikke om kr. 40,00 for en side er meget eller lidt - det kommer vel an på hvor hurtigt vedkommende kan skrive. Hvis jeg kunne skrive 18 sider i en time, så ville det være OK, tænker jeg, men jeg kan ikke. Jeg er heller ikke tekstforfatter.

Jeg blev for nogle år siden spurgt om jeg kunne hjælpe en virksomhed, ikke langt fra Varde. De driver en webshop i Danmark, og ville gerne gå ud over landets grænser, og ville derfor starte en webshop i Holland. Med mine tekniske kompetencer og mine sprogevner var jeg den oplagte person. Vi havde fine samtaler om samarbejdet, men så kom vi til det økonomiske. De spurgte hvad jeg havde i tanker. Jeg svarede, at min timeløn er kr. 600,00 plus Moms. De lignede folk, der lige havde fået en ordentlige mavepuster. "Nå, vi tænkte egentligt mere på kr. 200,00 i timen, inkl. Moms". Jeg svarede, måske lidt arrogant, måske lidt flabet, men efter sandheden: "For den pris vil jeg ikke engang overveje om at åbne mit højre øje om morgenen". Jeg har lidt på fornemmelsen at der er en del tekstforfattere der har det på samme måde.

Albert

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 11:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)