Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår er der tale om eksport ved pdf-fil?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg skal oprette et CVR-nr, og er i tvivl om jeg skal vælge PMV eller enkeltmandsvirksomhed. Jeg forventer ikke, at omsætte for 50.000 om året, men jeg er i tvivl i forhold til eksport og hvor grænsen er der.

Jeg sælger produkter som består af PDF-filer. Når en fra udlandet køber et af mine produkter, betragtes det så som eksport når det er en PDF-fil som sendes via mail og kan downloades via et link?

Håber at mit spørgsmål giver mening.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

mart2022:
Hej.

Jeg skal oprette et CVR-nr, og er i tvivl om jeg skal vælge PMV eller enkeltmandsvirksomhed. Jeg forventer ikke, at omsætte for 50.000 om året, men jeg er i tvivl i forhold til eksport og hvor grænsen er der.

Jeg sælger produkter som består af PDF-filer. Når en fra udlandet køber et af mine produkter, betragtes det så som eksport når det er en PDF-fil som sendes via mail og kan downloades via et link?

Håber at mit spørgsmål giver mening.

nej - det er eksport hvis du pakker den ind og sender den, så den skal ud fra told og ind via told - rent fysisk - det andet er en elektronisk tjenesteydelse
Husk at momsregistrere ved ca 4000 kr oms per måned, så du ikke får moms af alt inden du registrerede http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvornar-skal-jeg-momsregistrere-mig.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)