Hej alle sammen. Jeg har inden for meget kort tid oprettet en hjemmeside der hedder www.oliebutikken.dk Siden har til hensigt at sælge en masse forskellige typer smøreolier til alle biler. Det unikke på siden er, at jeg forhandler smøreolier som normalt kun kan købes igennem et værksted til meget høje priser ifht de priser som jeg tager. Mine kunder kan ofte sparer omkring 50 % i forhold til priserne på værkstederne. Desuden sælger jeg almindelige olier både til landbrug, både og motorcykler. Jeg er også igang med at teste nogle MEGET spændende og revolutionerende produkter. Der er 2 produkter som er bygget op omkring enzzymer. Det ene produkt kan simpelthen fjerne stort set alle slags lugte. Man må ikke sammenligne det med wunderbaum effekten for den overdøver kun lugten - den fjerner det ikke. Men disse produkter indkapsler simpelthen lugten og æder det! Det kan fjerne tobakslugt, katte/hunde urin/lugt, sodlugt - ja stort set hvad som helst! Det er da noget helt nyt på det danske marked. Jeg har ikke hørt om det før! Det andet enzymer produkt kan fjerne pletter (olie, blæk etc) op af forskellige typer overflader. Der er lavet en test på en olieplet som har siddet flere år på fladen- produktet fjernede det indenfor relativ kort tid! Begge produkter er faktisk forud for deres tid, da de IKKE er allergifremkaldende:-) De er samtidig miljøvenlige. De to andre produkter er, det man vil kalde indenfor nanoprodukter. Men jeg vil blot kalde det impreneringsprodukter for der er gået "sport" i ordet nano! Jeg har adgang til et spray produkt som kan bruges på alle typer stoffer og textiler - det danner derpå en "hinde" hvor vand, sodavand, vin og MEGET andet blot preller af uden at plette! Og det er ugiftigt, lugtfri og materialerne kan stadig ånde. Så anvendelses området er enormt! Så det er ikke blot indenfor bilsegmentet det kan bruges. Gå ind og kig og sig jeres mening omkring opsætning, valg af produkt etc. Jeg har endnu ikke lagt ezymerprodukterne eller impreneringsprodukterne på siden endnu da de stadig er under testfasen:-) Hilsen Christian CP Trading.
|
oliebutikken.dk - ny butik på nettet med spændende ting
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)