Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring i forhold til stiftelse af samarbejdspartnere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg skal snart til at etablerer min første virksomhed. I den forbindelse skal jeg skrive til potentiele samarbejdspartnere, om de er interesseret i et partnerskab med min virksomhed. Men jeg er lidt uviden i forhold til dette, og derfor har jeg nogen spørgsmål til nogen der har lidt erfaring med at stifte samarbejdspartnere. Jeg har følgende spørgsmål:

1) Hvem skal jeg kontakte for at få udarbejdet en samerbejdskontrakt? Advokat el. en anden form for fagkyndig?. 

2) Hvad er sansynligheden for, at større virksomheder er villig til at få indgået et samarbejde med en nyopstartet virksomhed?. Større virksomheder kunne fx være Stylepit eller Sportmaster

3) Hvad kan jeg gøre for at forbedre min chance for at få et partnerskab med en virksomhed? Er det kun WIN WIN princippet, som er vigtist el. har i andre råd til at forøge min chance. 

4) Virksomhed er en platform, som vil være et mellemled mellem virksomheder og privat personer. Dette må betyde, at hvis der fx ikke er nok personer, som arbejder med platformen, så vil virksomhederne ikke indgå en samarbejdsaftalte med mig. Dette scenerie vil være et faktum i begyndelsen, da jeg naturligvis først kontakter andre virksomheder om partnerskab før privat personerne kan begynde at bruge platformen. I forbindelse med dette, hvordan kan jeg så overbevise virksomhederne om, at der nok skal komme brugerer til platformen? 

5) Erfaring i forhold til virksomheder, som opererer i udlandet

6) Andre erfaringer eller råd i forhold til samarbejde mellem virksomheder, som i vil dele, så vil jeg med glæde gerne hører dem, så jeg kan formindste sansynligheden for at begå nogen dumme fejltagelser.

Hvis et spørgsmål er upræcist el. hvis i vil have et spørgsmål uddybet, så skriv gerne! Tak på forhånd.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

1 advokat ja - det vil i alle fald gøre dem lettere at bruge siden

2 De er MEGET svære de her store, at få til at indgå noget der ligner partner med ny

3 regn med at de store kun gør noget sådan hvis de selv er helt styrende for hele projektet og alene om det - heller ikke flere store sammen før nr 4 i alle fald er en kæmpesucce

4 Du skal regne med at vise resultat ingen. De ser KUN på exekvering og ikke ide generelt

5 - Masser - men det gør det ikke umiddelbart lettere, de vil dog måske kunne have en interesse, hvis de slet ikke er i Danmark og det kunne være en åbning for dem. Regn med rejseaktivitet og besøg og andet der skaber kontakter og netværk

6 - nej - Måske du skal starte med nogle små samarbejdspartnere og ikke type stylepit og sportmaster - nogle der selv er helt nystartede

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar John!

Ved du hvor meget en advokat skal have for udarbejdelse af en samarbejdskontrakt? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Moshah:

Tak for svar John!

Ved du hvor meget en advokat skal have for udarbejdelse af en samarbejdskontrakt? 

han vil nok forvente, at du har en partner i tankerne - da den kan være meget afhængig af, om den mellem det ene eller andet - alt mellem 10.000 kr og langt mere - men forhandel pris i så fald

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)