|
Omdan IVS til ApS
- 1
Er dette korrekt forstået? |
Nej - det skal ikke være konvertibelt men din gæld kan konverteres til egenkapital. Dermed mister du jo så gælden og kan ikke få pengene igen før ved salg eller lukning (svarer til at du indbetalte nye beskattede penge) og det skal via en revisor til godkendelse mig bekendt Du skal være færdig snart, for fra erhvervsstyrelsen giver besked om der skal ske omdannelse (eller det vil blive lukket) har man 14 dage til at reagere vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Men nu er det gennemført og ser fint ud. Alternativt havde jeg som privatperson med lån til virksomheden tabt flere penge, hvis det blev lukket. Jeg må nok hellere få fat i en revisor. |
ikke lige forstået hvad det er, at det undervejs blev konverteret gæld i stedet - men JA til at få fat i en revisor i en fart (eller stifte selskaber som www.ditselskab.dk jacob Tøjner som kan den slags - hils evt vh John Hannover |
Mange tak for hjælpen, John. |
Det har jeg også gjort, i oktober 2021, med bankkvittering. Men intet svar endnu! |
umuligt ud fra dit skriv at sige, om du har omdannet korrekt, hvis du har konverteret gæld til kapital via selvbetjening. Ud fra dine spørgsmål om det skal være konvertibelt gældsbrev osv, lyder det for mig som om, der er risiko for, at det ikke er omdannet korrekt. vh John Hannover |