Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping Danmark

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino.

Er der nogen der ved, hvor man kan finde dropshipping programmer?
Jeg har kigget på Vendino, og de integrerer sig kun med shopify. Er der nogle ligesom Vendino som også integrerer sig med WordPress?

Jeg kunne godt tænke mig dropshipping ligesom Vendino, hvor man ikke skal betale for hvert måned, men ligesom hos vendino betaler for hvert produkt der bliver solgt på ens webshop. Er der nogle herinde der kender til noget, hvis der findes noget?
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

VidaXL, Aliexpress (de produkter med europæiske lagre), bigbuy osv. Men sørg nu for gud skyld for at hvis du begynder at få succes at du omgående skifter fra dropshipping til at lave det til dit eget produkt med eget lager. Evt. med 3PL, hvis du ikke ønsker selv at stå for lageret. Det er langt mere profitabelt.

Fra Brørup
Tilmeldt 10. Sep 21
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

momexeu:
Hej Amino.

Er der nogen der ved, hvor man kan finde dropshipping programmer?
Jeg har kigget på Vendino, og de integrerer sig kun med shopify. Er der nogle ligesom Vendino som også integrerer sig med WordPress?

Jeg kunne godt tænke mig dropshipping ligesom Vendino, hvor man ikke skal betale for hvert måned, men ligesom hos vendino betaler for hvert produkt der bliver solgt på ens webshop. Er der nogle herinde der kender til noget, hvis der findes noget?

Der er masser af danske leverandører, som tilbyder dropshipping - De skilter dog ikke stort med, formentlig fordi de får en masse useriøse henvendelser hvis de gør. Hvis du kan vise en shop, er det nemmere at få en aftale i stand.

Men hvad vil du overhovedet sælge?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)