Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til tidsregistrering og abonnementer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Aminoer

Jeg har været selvstændig i snart nogle år, og er ved at have en god kundeportefølje, jeg månedligt udfører arbejde for.

De fleste er på en abonnementsløsning og mine Excel sheets begynder så småt at blive uoverskuelige ift. at holde styr på hvor meget arbejde jeg har udført kontra hvor meget kunderne betaler.

Så inden det ender med, at jeg risikerer at arbejde for lidt for mine kunder, ønsker jeg at finde et eller to systemer, hvor jeg kan notere abonnementer og min tidsregistrering, så jeg har et opdateret overblik over hvad kunderne har indbetalt samlet set, holdt op i mod det arbejde jeg har udført.

Jeg har testet snart en del forskellige tools ift. projektstyring, men synes jeg løbet hovedet mod væggen, så snart det kommer til automatisk opdatering af indbetalinger og modregning af arbejde.

Er der nogen der har erfaring med nogle værktøjer der kan håndtere denne problemstilling?

Bruger e-conomic som regnskabssystem. Så hvis der er noget der kan integreres op med det, ville det selvfølgelig være at foretrække, men hvis der er et standalone program der kan håndtere det, er det lige så fint.
Det er vigtigt at systemet bliver skalerbart, så jeg fortsat kan bruge det selvom jeg får flere medarbejdere
Håber I kan hjælpe mig.

På forhånd tak
Vince
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vince

Dafis kan holde styr på dine opgaver og tidsregistrering - har fuld integration til economic, så du kan registrere på kunder og produkter/ydelser du har oprettet i economic.

Abonnementer er ikke en del af Dafis, der anbefaler jeg at du laver dem i economic og eftersom Dafis sender dine registreringer til fakturering gennem economic, så har du hele det store overblik i economic. Til daglig har du overblik over registreringer og opgaver i Dafis.

Måske det er det du leder efter, tjek det ud her https://dafis.dk 

De bedste hilsner
/Brian

Disclaimer: Jeg er medejer af Dafis og nok ikke helt neutral i min bedømmelse ;.-)

Tilmeldt 30. Nov 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian,

Det lyder jo nærmest for godt til at være sandt!

Jeg vil straks give det et skud.

Mange tak for tippet :)

/Vince
Tilmeldt 30. Nov 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen Brian,

Jeg har nu forsøgt mig med det, men selvom jeg vælger e-conomic, så ender der med at stå Dinero under Regnskabssystem i Dafis og jeg får ingen e-conomic data ind.

Er det en bug?
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vince

UPDATE: Fejlen fundet og løst -der er gang synkroniseringen igen (Tak for hjælpen)

----------

Det tjekker vi lige - stay tuned.

Du kan evt. skrive til mig/os på support@dafis.dk - så "larmer" vi ikke her i debatten.
Eller evt. sende mig den mailadresse du er oprettet med i en privat besked.

Jeg vender tilbage til dig.

/Brian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)