Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtaget forket (falsk?) brev fra Skattestyrelsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har modtaget et brev med følgende overskrift: Vedrørende jeres anmodning of forskudsopgørelse/skattekort til (NAVN CPR)

Der står at de har modtaget blanket 04.063 for 2020, problemet er at jeg intet kender til dette, ej eller navnet eller cpr nummeret. Brevet er sendt til den rigtige adresse samt virksomhed.

Er det noget i vil mene jeg skal reagere på?

Vh
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46638
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:20

Hvis det er fra skat, så skal du naturligvis reagere - det kan man ikke sige ud fra det du skriver, men det kan skat jo svare dig på hvis du ringer eller skriver til dem
Er det et fysisk brev, så tyder alt vel på det er fra SKAT - den slags har jeg ikke set brugt til fake. Blanketten er til udenlandsk indkomst og når du ikke kender til navnet eller CPR nummeret, så tyder det jo på, at brevet er gået til den forkerte person - hvorfor du vel i sagens natur, bør gøre skat opmærksom på det, så de kan få brevet sendt til den, som måske faktisk skal have beskeden og så får du også opklaret, hvordan brevet kan være til rigtig adresse OG virksomhed - men du ikke kender navn eller CPR. Måske er det en ansat hos dig som er inde over blanketten - eller nogen udenlandsk indkomst der er indberettet - men hør SKAT

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Nov 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:22
Mange tak for hurtigt svar, ja det er et fysisk brev så jeg må gå ud fra det er korrekt. Har ingen ansatte, så der må have gået noget galt, jeg ringer til dem på mandag.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)