Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til annoncering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

 Jeg har åbnet et mindre privat trænings studio, men jeg søger hjælp til facebook annoncering og Google Adds.

Har simpelthen hverken tiden eller kompetencerne til at sætte mig ordentligt ind i det, men ved hvor vigtigt det er, så hvis der er en haj derude der kan give en hjælpende hånd, vil jeg tage imod med åbne arme. 

Desuden har jeg brug for en simpel og ikke alt for dyr løsning til en hjemmeside - kom glad med forslag, på forhånd tak og god dag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina,

Pas på med at smide en masse penge i annoncering før du har en stabil base. Forrige onsdag var jeg til møde med en der brugte 180.000 kr. på annoncering og på at ligge først på Google, men alt trafik blev sendt til en hjemmeside der ikke konverterede så det var penge lige ud af vinduet. 

Når du har fået lavet en ny hjemmeside, skal du huske at registrere den på Google My Business. Det gør, at din virksomhed er mere synlig ude i søgeresultaterne og kan modtage anmeldelser gennem Google. Du kan se hvordan her: https://webolir.com/virksomhed-pa-google-maps/

Det vigtigste på hjemmesiden er det, der hedder "over foldet". Det er det første man ser inden man begynder at scrolle ned af hjemmesiden. Her skal du svare på 1. Hvad du laver, 2. hvordan du gør dine kunders liv bedre og 3. hvordan man får fat i dig. Intet mere, intet mindre. Til sidst skal du have en video kørende i baggrunden hvor besøgende kan se studiet OG ANSIGTER. Det er vigtigt.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt fine ord om https://geniewords.com/ og de kan alt du beskriver. Jeg har dog ikke selv benyttet dem, da jeg kører alt selv internt.

Fra Køge
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :-) det vil jeg kigge på

Fra Køge
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oscar,

Tak for svaret, det er helt sikkert noget jeg vil være obs på! 

Mvh

Tina

Fra Odense
Tilmeldt 1. Feb 22
Indlæg ialt: 5
Fra  Helus Marketers Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina.

Det er lidt tid siden at du lagde dit opslag op, men jeg ville bare høre om du havde fundet en løsning?
Hvis ikke, så vil jeg gerne stå til rådighed til en snak om hvordan jeg kan hjælpe dig.
Jeg er selv tidlig i processen som selvstændig - dog i branchen online marketing, hvorfor jeg tænker at jeg kunne gøre gavn for dig.
Jeg er efterhånden godt bevandret i FB/IG ads og google ads (selvom det er sparsomt hvad jeg har prøvet) burde ikke være noget problem.

Hvis du henad vejen ønsker et samarbejde, så får du en samarbejdspartner, som står det samme sted som dig, og brænder 110 % for at komme frem og udvikle sin forretning, hvilket gør at alt imellem os er 100 % transparent og baseret på tillid og ærlighed.

Lad mig endelig høre hvad dine tanker er.

Bedste hilsner
Andrew Williams

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)