Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 21
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ikke hitte ud af e-handel mere….

Når jeg skal undersøge, hvilke varer der er bedst til prisen, støder jeg på alle mulige fake testsider, som lever af affiliate.
Når jeg går på den blå avis, er der primært professionelle sælgere eller folk som sælger en fem år gammel vare 5-10% under, hvad de selv gav for den i sin tid - garantien er selvfølgelig udløbet, kvitteringen er væk og jeg kan få den nyeste model til samme pris på tilbud i et supermarked.

Skal jeg bare helt droppe at handle på internettet og tage mit joggingsæt på og tage i Bilka og stole på ham ekspedienten på 19 år?
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja!

Tilmeldt 10. Nov 21
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har ret. Undskyld.

Jeg troede måske bare, at her var en webdesigner med dårlig samvittighed, som midt i sin pengerus ville fortælle mig, hvordan jeg undgår alt det crap i mine søgninger…

Man kan ikke stole på testsiderne og karakterer, fordi de er manipulerede. Dermed enten snyder de folk eller også spilder de bare folks tid.

Jeg er med på, at man skal bøje grænserne lidt ind imellem, men at gøre internettet til crap gør næppe ens mor stolt.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal aldrig stole på hvad du læser online. Det der er kunsten er man er kritisk og læser hvad man kan om det man er interesseret i.

Alternativt kan du spørge nogle som har lidt erfaring med det du er interesseret i.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)